اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه بین المللی فارس صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه رنگ و پوشش‌های صنعتی

ششمین نمایشگاه رنگ ورزین و پوشش‌های صنعتی، لاستیک و پلاستیک و ماشین‌آلات مربوطه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا شد.

آغاز به کار نمایشگاه رنگ و پوشش‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در  3 هزار  متر مربع فضای سرپوشیده برپا شده و بیش از 40 شرکت در قالب  125 غرفه آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

عبدالناصر اسکندری ادامه داد: تولید رزین‌های آکریلیک پایه آبی و پودرهای چسب، انواع رزین‌های صنعتی، تولید انواع رنگ‌های پودری الکترواستاتیک و دکورال، رنگ خودرو، رنگ‌های ساختمانی، رنگ‌های اتومبیلی و صنعتی، از جمله محصولات ارائه شده صنعت رنگ در این نمایشگاه است.

انواع مخازن پلاستیکی، ماشین‌آلات تزریق پلاستیک و لوازم جانبی، پوشش‌های صنعتی و ساختمانی، تولید ورق‌های پلی‌کربنات، ماشین‌آلات تولید پلاستیک، تولید انواع مستریچ و کامپاند، تولید نایلون و انواع فیلم‌های پلی‌اتیلن و تولید انواع لوازم پلاستیکی منزل که از محصولات صنایع لاستیک و پلاستیک است از جمله محصولاتی بود که به گفته اسکندری در این نمایشگاه عرضه شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی از سراسر کشور تولیدات داخلی را به نمایش گذاشته‌اند، افزود: این نمایشگاه از امروز تا 20 بهمن ماه جاری از ساعت 15 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برپا است.

انتهای پیام/2448/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول