اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

باخت صبا به استقلال خوزستان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های صبا و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برد تیم خوزستانی به پایان رسید.

باخت صبا به استقلال خوزستان در نیمه نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان در ورزشگاه یادگار امام قم به دیدار هم رفتند.

تیم صبا را در این دیدار مهرداد طهماسبی، ابوالفضل ابراهیمی، روزبه چشمی، مهدی محمدی، حسین بادامکی، مسعود حقجو، اکبر صادقی، هادی شکوری، محمد آرام‌طبع، فرید بهزادی کریمی، غلامرضا عنایتی به مربیگری عبدالصمد مرفاوی همراهی می‌کنند.

در تیم استقلال خوزستان نیز در این دیدار پرویز کریمی، محمد طیبی، موسی کویبالی، محمدابراهیم خسروی، عبدالهادی خنیفر، حسین کعبی، محمد تیغ‌نورد، ادریس ترائوره، ایمان مبعلی، ابراهیم صالحی، مهدی چاه کوتاه‌زاده به سرمربیگری عبدالله ویسی بازی می‌کنند.

حسن اکرمی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و امیربهرام نقوی کمک داور اول و فرهاد مروجی کمک داور دوم این دیدار هستند، همچنین امیرحسین فتاحی به عنوان داور ذخیره و حیدر شکور به عنوان ناظر مسابقه حضور دارند.

در دقیقه دو این مسابقه پس از اشتباه فاحش مسعود حق‌جو، ابراهیم صالحی از تله مدافعان صبا عبور کرد و با یک ضربه زیبا توانست دروازه طهماسبی را باز کند.

اکبر صادقی در دقیقه 30 این مسابقه با خطایی که بر روی بازیکن تیم استقلال خوزستان مرتکب شد از سوی قاضی مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

محمد طیبی بازیکن تیم استقلال خوزستان در دقیقه 44 مسابقه با خطایی که بر روی بازیکن صبا انجام داد از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در نهایت این نیمه با همان گل دقیقه 2 بازیکنان استقلال خوزستان با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

انتهای پیام/78010/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول