اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ایران:

تشکیل شورای عالی مدیریت بحران جدی گرفته شود

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: تشکیل جلسه‌های شورای عالی مدیریت بحران بیش از یک جلسه در ماه جدی گرفته شود.

تشکیل شورای عالی مدیریت بحران جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید احمد موسوی عصر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران گیلان با اشاره به اینکه دولت بیشترین توجه را به حوادث داشته است اظهار کرد: مسئولان استان‌های مازندران و گیلان در بحران برف خوب عمل کردند.

وی کارکرد استان‌های مازندران و گیلان در بحران برف را چشمگیر عنوان کرد و افزود: وسایل امدادی در بسیاری از مناطق به صورت پیاده ارسال شده و این موضوع نشان‌دهنده انسجام، وحدت و همدلی بین نیروها است.

موسوی با تاکید براینکه تشکیل شورای عالی مدیریت در کشور باید جدی گرفته شود، بیان کرد: تشکیل جلسه شورای مذکور نباید به یک جلسه در ماه بسنده شود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ایران پیشگیری از بحران را دارای مزایای بسیاری خواند و تصریح کرد: کاهش هزینه‌ها در موقع بحران در واقع سود است.

وی خواستار ارتقای توانایی گروه‌های امدادی برای مقابله با بحران شد و خاطرنشان کرد: توانایی گروه‌های خدمات‌رسان باید به‌روز شود.

*دولت نگاه ویژه به گیلان و مازندران داشته باشد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در جلسه مذکور بحران برف را دغدغه تمام نمایندگان استان عنوان کرد و گفت: مجموعه استانداری گیلان تلاش بسیاری در مقابله با بحران برف انجام داده است.

حسن تامینی با بیان اینکه بحران برف موجب ناامنی در جامعه نشده است، تصریح کرد: امنیت در تمام نقاط گیلان حاکم است.

وی به حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در گیلان اشاره کرد و گفت: وجود محمدباقر نوبخت موجب دلگرمی مردم و مسئولان در استان شده است.

تامینی با بیان اینکه نگاه منفی‌گرایانه نباید در جامعه حاکم باشد، تصریح کرد: تماس‌هایی با بنده مبنی بر حضور استاندار گیلان در غرب مازندران شده، البته مردم استان مازندران هموطنان ما هستند و باید به آنها کمک‌رسانی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار جبران خسارت ناشی از برف شد و اظهار کرد: دولت باید به استان‌های مازندران و گیلان نگاه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/84001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول