اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

تمام راه‌های ارتباطی غرب مازندران بازگشایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تلاش شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی راه‌های ارتباطی غرب استان خبر داد و گفت: با همت والای راهداران تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی برف‌روبی و بازگشایی شد.

تمام راه‌های ارتباطی غرب مازندران بازگشایی شد

سیدعلی اسد دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین‌آلات راهداری اقدام با بازگشایی محورهای ارتباطی کردند که پس از چند روز کار طاقت‌فرسا و شبانه‌روزی در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی بازگشایی و تردد در آنها برقرار شد. 

وی درباره اجرای عملیات برف‌روبی در سطح این محورها اظهار داشت: 35 اکیپ راهداری این اداره کل با در اختیار داشتن 103 دستگاه از انواع ماشین‌آلات راهداری به همراه 30 دستگاه ماشین‌آلات دیگر نیز از استان‌های معین (قزوین، گلستان، خراسان شمالی، تهران، البرز، زنجان، سمنان و همدان) و 27 دستگاه ماشین‌آلات راهداری مربوط به بخش خصوصی و پیمانکاران اقدام به عملیات برف‌روبی و بازگشایی محورها کردند. 

اسد با قدردانی از تمامی دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و مسؤلان ذیربط به‌ویژه وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران و معاونان آن به منظور حمایت و همدلی با مجموعه راه و شهرسازی مازندران بیان داشت: راهداران سربازان گمنامی هستند که همواره در سخت‌ترین شرایط جوی در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده، از این رو خود به عنوان یک هم استانی از تلاش‌های بی‌وقفه آنان که برای برقراری ترددی ایمن در محورهای استان انجام می‌دهند، تشکر کرد. 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تاکید کرد: به دلیل ذوب شدن برف‌های حاشیه راه‌ها و جاری شدن آب بر سطح جاده، در حال حاضر در این محورها لغزنده و همچنین امکان یخ‌زدگی در ساعات پایانی شب بسیار زیاد بوده، از این رو به تمام رانندگان توصیه می‌شود حتما با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح محورهای استان نباشیم. 

انتهای پیام/86018/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول