اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوبخت:

خسارت ناشی از برف با مصوبه هیئت دولت پرداخت می‌شود

سخنگوی دولت بر ارائه گزارش خسارت برف استان‌های گیلان و مازندران تاکید کرد و گفت: خسارت ناشی از برف با مصوبه هیئت دولت پرداخت می‌شود.

خسارت ناشی از برف با مصوبه هیئت دولت پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید گسترده از مناطق آسیب‌دیده برف سنگین در استان‌های گیلان و مازندران اظهار کرد: آخرین بخش از گزارش مسئولان را دریافت کردم.

وی به امدادرسانی به موقع و گسترده در استان‌های گیلان و مازندران اشاره کرد و افزود: به دنبال تهیه گزارش جامع برای ارائه در هیئت وزیران هستم.

نوبخت با تاکید بر جبران خسارت‌ها پس از امدادرسانی، بیان کرد: تلاش می‌کنیم اعتبارات و تسهیلات مناسبی برای جبران خسارت‌ها در نظر گرفته شود.

سخنگوی دولت فرهنگ و اصالت مردم در استان‌های گیلان و مازندران را بالا خواند و تصریح کرد: مردم با مسئولان همکاری شایسته‌ای داشتند و نمادی از همکاری دولت و ملت را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه نخستین گزارش مسئولان مازندران و گیلان روز یکشنبه در هیئت دولت مطرح می‌شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم مصوبات خوبی برای جبران خسارت مردم در هیئت دولت داشته باشیم.

نوبخت تهیه گزارش تکمیلی را نیازمند زمان دانست و یادآور شد: اختصاص اعتبارت و تسهیلات به منابع مالی نیاز دارد.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول