اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه:

آمریکا منتظر پاسخ ملت ایران در 22 بهمن باشد

امام جمعه مراغه گفت: مردم ایران با حضور میلیونی و با شکوه و با نشاط خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان‌شکن به ادبیات تهدید‌آمیز آمریکایی‌ها بر ضد ایران می‌دهند.

آمریکا منتظر پاسخ ملت ایران در 22 بهمن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: بر نسل‌های اول و دوم انقلاب واجب است‌، تا ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های سوم و چهارم منتقل کنند.

وی با مقایسه امکانات موجود در کشور با گذشته افزود: با وجود دشمنی‌های بسیار غربی‌ها، ایران اسلامی از قدرتمندترین کشورهای منطقه از نظر علمی، آموزشی، نظامی و صنعتی در دنیا است.

خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه در گذشته مردم ایران از هر نظر وابسته بودند، افزود: امروز ایران از بزرگ‌ترین کشورهای صادر کننده علم و تکنولوژی در منطقه است.

امام جمعه مراغه در ادامه گفت: انقلاب اسلامی از نعمت‌های بزرگ الهی بر مردم ایران است و بر همه واجب است که این نعمت الهی را قدر بدانند.

وی با گرامیداشت روز نیروی هوایی گفت: نیروهای مسلح از اولین روزهای انقلاب با جان و دل در خدمت امام خمینی (ره) و انقلاب بودند.

پورمحمدی با تسلیت ایام شهادت حضرت معصومه (س) افزود: حرم شریف امام رضا (ع) و حضرت معصومه از برکات و عنایات خاص حضرت حق بر مردم ایران است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول