اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

22 بهمن گزینه‌های روی میز آمریکا زیرپا له می‌شود

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: ملت ایران در 22 بهمن ماه امسال در جواب بی‌ادبی‌ها و تهدیدات توخالی مقامات آمریکایی، گزینه‌های روی میزشان را زیر پا له می‌کنند.

22 بهمن گزینه‌های روی میز آمریکا زیرپا له می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی‌داشت سالروز ولادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) و نیز سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سخنانی اظهار داشت: 22 بهمن امسال روز خلق حماسه جدید، نمایش بیداری و هوشیاری ملت ایران در صحنه‌های بین‌المللی خواهد بود.

وی افزود: در 22 بهمن ملت ایران از هر قشر و گروه و جناح سیاسی و مذهبی با وحدت و هم‌دلی در راهپیمایی حضور خواهند داشت و خشم مقدس خود را علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب نشان می‌دهند.

امام جمعه کازرون گفت: 22 بهمن روز فریاد کشیدن ملت ایران بر سر آمریکا است و در این روز جواب بی‌ادبی‌ها و تهدیدات توخالی مقامات آمریکایی و نیز گزینه‌های روی میز آنان داده می‌شود.

خرسند تصریح کرد: ملت ایران اسلامی یک‌بار دیگر در 22 بهمن امسال با حضور باشکوه خود در راهپیمایی با مشت‌های گره کرده و سردادن شعار مقدس «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» تودهنی محکمی به مقامات آمریکایی حواله خواهند کرد.

وی 19 بهمن سالروز نیروی هوایی و بیعت همافران در مدرسه علوی با حضرت امام(ره) را گرامی داشت و افزود: در سال 57 در 19 بهمن ماه نیروهای متعهد و متدین هوایی با بیعت خود با امام و ولایت تیر خلاصی را بر پیکره رژیم منحوس پهلوی وارد ساختند.

خطیب نماز جمعه کازرون ابراز داشت: رژیم پهلوی در صدد طراحی یک کودتا با محوریت نیروی هوایی بود تا بتواند اقامتگاه حضرت امام را بمب‌باران کند اما اقدام افسران جوان و متعهد نیروی هوایی با بیعت خود تیر خلاصی به رژیم زد.

خرسند در ادامه از توزیع نابسامان سبد کالا و ایجاد صف‌های طولانی انتقاد کرد و متذکر شد: گرچه رئیس جمهوری نیز در این مورد از مردم عذرخواهی کرده اما مسئولان باید در نحوه توزیع آن تجدیدنظر کنند تا دشمنان از این سهل‌انگاری‌ها سوء استفاده نکنند.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: در شأن و منزلت ملت بزرگ ایران نیست که با سهل‌انگاری مسئولان برای دریافت چند کیلو برنج و مرغ این‌گونه صف‌های طولانی بکشند تا از آن طرف مورد تهمت و توهین دشمنان قرار گیرند.

خرسند در بخش دیگر سخنان خود به پایین بودن آمار صلح و سازش در کازرون بر اساس اعلام از سوی رئیس کل دادگستری این استان اشاره کرد و افزود: اعلام آمار 10 درصدی صلح و سازش در کازرون زیبنده شهر مذهبی و انقلابی کازرون نبوده که در این راستا امید می‌رود ریش‌سفیدان و شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش تلاش کنند.

وی از ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و شورای حل اختلاف در روستاها و نیز شهر کازرون خواست زمینه را برای ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده‌های ورودی به محاکم قضایی آماده کرده و گذشت و عفو را که از دستورات اللهی و روش پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) بوده را در جامعه تبیین کنند.

امام جمعه کازرون در پایان تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در شمال کشور و مناطق سردسیر به خاطر بارش سنگین برف به وجود آمده و با قطعی و افت فشار گاز روبه‌رو هستند، امید می‌رود چند روزی با صرفه‌جویی در مصرف گاز به مردم آن دیار کمک شود.

انتهای پیام/2448/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول