اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

کمک نیکوکاران طبسی به نیازمندان 3 برابر میانگین کشور

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: میانگین کمک سالانه هر ایرانی به نیازمندان از طریق کمیته امداد، مبلغ 170 هزار ریال است در صورتی که در طبس 510 هزار ریال است و این شهرستان سه برابر میانگین کشور به نیازمندان کمک می‌کند.

کمک نیکوکاران طبسی به نیازمندان 3 برابر میانگین کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سیدجواد رضوی ظهر امروز بین نمازهای جمعه و عصر برای نمازگزاران طبسی سخنرانی کرد و اظهار داشت: میانگین کمک هر نفر ایرانی به نیازمندان از طریق کمیته امداد امام خمینی مبلغ 170 هزار ریال است که میانگین این مبلغ در استان خراسان جنوبی 250 هزار ریال و در شهرستان طبس 510 هزار ریال است و مشارکت مردم نیکوکار طبسی در سال‌جاری حدود 35 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نیکوکاری در طبس، خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری به‌وسیله هیأت امنای مسجد و با نظارت روحانیون اداره می‌شود که ضمن شناسایی نیازمندان و همچنین توانمندان، بدون موانع اداری، کمک‌های مردمی را به دست نیازمندان می‌رساند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: مقررات ساده و روان، شفافیت عملکرد، افزایش مشارکت مردم و تقویت ارتباطات اجتماعی از ویژگی‌های مراکز نیکوکاری است که هم‌اکنون استان خراسان جنوبی 19 مرکز نیکوکاری دارد که همگی به‌تازگی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: یک هزار و 70 نفر نیروی افتخاری و 460 نفر نیکوکار با مراکز نیکوکاری در خراسان جنوبی همکاری می‌کنند که از ابتدای تأسیس این مراکز در استان مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون ریال به‌وسیله این مراکز جذب و تقدیم نیازمندان شده است.

رضوی بیان کرد: هم‌اکنون 144 هزار نفر در استان خراسان جنوبی مشترک انجام کارهای خیر هستند که ماهانه در مجموع 14 میلیارد ریال از سوی این افراد کمک می‌شود.

وی افزود: 77 هزار نفر در استان خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی هستند و 10 هزار دانش‌آموز، 2 هزار دانشجو و 2 هزار و 200 دانشجوی فارغ‌التحصیل نیز از خدمات این کمیته بهره می‌برند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان جنوبی گفت: این کمیته با اختصاص 40 درصد اشتغال‌زایی استان در سال 1392 به خود، به‌عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغال‌زایی در استان خراسان جنوبی است.

به گزارش فارس؛ پس از نماز جمعه این هفته طبس، مرکز نیکوکاری طبس واقع در مجاورت مسجد جامع این شهر با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم طبس و همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، رسماً افتتاح شد.

انتهای پیام/90001/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول