اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملت ایران پاسخ یاوه‌گویی‌‌های آمریکا را می‌دهند

آیت‌الله نمازی:‌ هیچ کس «22 بهمن» نباید در خانه بماند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: در 22 بهمن امسال، هیچ کس نباید در خانه‌ها بماند مگر آنهایی که عذر شرعی داشته و یا جزو موارد استثنایی به شمار می‌روند.

آیت‌الله نمازی:‌ هیچ کس «22 بهمن» نباید در خانه بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: 22 بهمن سالروز مختومه شدن پرونده 2 هزار و 500 سال نظام شاهنشاهی و کارنامه سیاه 50 ساله حکومت خاندان خبیث و ستمگر پهلوی است.

وی روز 22 بهمن را روز عزت و عظمت اسلام و پیروزی خون بر شمشیر توصیف و خاطرنشان کرد: در روز 21 بهمن ماه به منظور انجام توطئه بمباران محل اقامت امام راحل، حاکم نظامی تهران با اعلام حکومت نظامی حضور مردم در خیابان‌ها را ممنوع اعلام کرد اما هوشیاری، زیرکی و آینده‌نگری امام راحل این توطئه را با غیر شرعی و غیر قانونی خواندن این دستور نظامی و درخواست از مردم برای ماندن در خیابان‌ها خنثی کرد و انقلاب به تمام معنا به پیروزی رسید.

امام جمعه کاشان، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در هر سال را شکرانه این پیروزی تاریخی خواند و تصریح کرد: در 22 بهمن امسال، هیچ کس نباید در خانه‌ها بماند مگر آنهایی که عذر شرعی داشته و یا جزو موارد استثنایی به شمار می‌روند.

نمازی تأکید کرد: همه ملت ایران در این روز باید به صحنه بیایند و به دنیا بگویند که این ملت زنده و پاینده است و پاسخ محکمی به دولتمردان و یاوه‌گویی‌های آنان بدهند.

وی با اشاره به تهدیدات دولتمردان آمریکایی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی ابراز داشت: ملت ایران در 22 بهمن با حضور خود در راهپیمایی اعلام می‌کنند که همچنان با صلابت و قدرت در دفاع از اسلام و میهن اسلامی خود آماده هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با گرامیداشت 20 بهمن‌ماه سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت و فتح فاو بیان داشت: آمریکایی‌ها که مرتب ملت ایران را تهدید به گزینه نظامی می‌کنند بدانند جوانان امروز ما وارثان فاتحان فاو، بدر، خیبر و حنین و هشت سال دفاع مقدس هستند.

عضو خبرگان رهبری خطاب به جنگ‌افروزان آمریکایی تصریح کرد: همانگونه که فرماندهی کل قوا و فرماندهان عالی و ارشد سپاه و ارتش گفتند بدانید اگر دست از پا خطا کنید بعد از دو ساعت تلاویوی روی نقشه کره زمین نخواهد بود.

نمازی با اشاره به دستاوردهای عملیات والفجر هشت برای رزمندگان اسلام یادآور شد: نتیجه این عملیات آن بود که غربی‌ها را به تکاپو انداخت و شورای امنیت که تا آن زمان در برابر اشغالگری‌های صدام هیچ عکس‌العملی از خود نشان نمی‌داد بعد از این عملیات طی صدور قطعنامه‌ای از دو کشور ایران و عراق خواست تا به مرزهای بین‌المللی خود برگردند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت 19 بهمن اعلام بستگی همافران نیروی هوایی با امام را به یادماندنی توصیف و عنوان کرد: این افسران رشید با ایمان و شجاع در دوران دفاع مقدس نیز نقش‌های تعیین کننده در هشت‌ سال دفاع مقدس داشتند به گونه‌ای که برخی از آنها مانند شهید بابایی در دوران جنگ ناشناخته ماندند.

نمازی در قسمت دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت 10 ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت معصومه(س) وجود قبر ایشان را در قم افتخاری برای ملت ایران به ویژه مردم این خطه دانست و گفت: از مقام بانوی بزرگ همین بس که دلیل هجرت مرحوم آیت‌الله مرعشی نجفی از نجف به قم، رؤیای صادقه‌ای بود که درخواست این عالم بزرگوار مبنی بر زیارت قبر حضرت زهرا(س)، مشرف شدن به مرقد حضرت معصومه(س) را منوط کرده بود.

وی همچنین با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع)، خواستار توجه و عمل نمازگزاران به سیره زندگی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) شد.

انتهای پیام/2406/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول