اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه سوادکوه:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت نظام اسلامی ایران است

ائمه جمعه سوادکوه با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن را نمایش قدرت نظام اسلامی ایران توصیف کردند.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت نظام اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه تقوا با تنبلی و تن‌پروری سازگار نیست، گفت: تلاش جسمی و فکری از ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی است.

امام جمعه شیرگاه سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه حماسه اقتصادی با تلاش همگانی به دست می‌آید، افزود: تنبلی و بیکاری در دین اسلام مورد مذمت قرار گرفته است.

وی با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به لزوم حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت مردم و نظام اسلامی ایران و تجدید عهد با امام و شهدا است.

مهدوی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم عمومی برای تایید نظام اسلامی است، تصریح کرد: جهان‌خواران در برابر قدرت مقاومت مردم ایران کاری از پیش نبرده‌اند.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به میلاد امام حسن عسگری و وفات حضرت معصومه، یادآوری کرد: نور انقلاب از شهر قم آغاز شده است که به برکت وجود حضرت معصومه بوده است.

* تداوم حاکمیت جمهوری اسلامی وظیفه همه دلسوزان انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام علی رضانژاد امام جمعه شیرگاه در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه در ادامه بیان ویژگی‌های سبک زندگی به بیان این ویژگی‌ها از نظر امام حسن عسگری پرداخت و گفت: از نظر امام یازدهم، انسان باید فروتن و متواضع باشد و در برابر شبهه ایستادگی کند و دوستی ریاست را از خود دور کند و به درگاه الهی شاکر باشد.

امام جمعه شیرگاه سوادکوه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان ویژه مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: استمرار انقلاب و تداوم حاکمیت جمهوری اسلامی وظیفه همه دلسوزان انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: عنایات الهی، تمسک به قرآن و عترت، وحدت کلمه، حفظ استقلال و آزادی همراه با حفظ اصالت و هویت و اطلاعت از رهبری از عوامل اصلی تثبیت و تداوم حاکمیت انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه اصل توزیع سبد کالا مناسب بوده است، خواستار تجدید نظر دولت در نحوه اختصاص و توزیع آن به مردم شد.

* شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن باعث تحکیم انقلاب اسلامی می‌شود

حجت‌الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید سوادکوه با اشاره به دستورات اخلاقی دین اسلام برای زندگی سعادتمندانه، گفت: اخلاق نیکو از تاکیدات دین اسلام است که با رعایت آن شاهد اعتلای مفاهیم دینی در جامعه خواهیم بود.

امام جمعه پل‌سفید با اشاره به زمینه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و با یادآوری حماسه نیروی هوایی در بیعت با امام راحل، افزود: مبارزه با دین توسط حکومت پهلوی و دینی و مذهبی بودن ملت و رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است.

وی با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن باعث تحکیم انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/86015/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول