اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

انتصاب‌های جدید در ایرانشهر با مشورت علما انجام شود

امام جمعه ایرانشهر گفت: برای اعمال انتصاب‌های جدید در ایرانشهر باید از ظرفیت علما نیز بهره‌ بگیریم زیرا در غیر این صورت لغزش وجود خواهد داشت.

انتصاب‌های جدید در ایرانشهر با مشورت علما انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در زمینه سبد کالا گفت: معنای گرفتن اقلام تشکیل صفوف طولانی نیست؛ مدیریت ضعیف بدبینی به وجود آورده است مراقب باشید چند قلم کالا شما را از مسیر و هدف اصلی دور نکند.

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و میلاد امام حسن عسکری (ع) افزود: بهمن تاریخی بزرگ در خود نهفته دارد و هر سال برگ زرینی بر آن افزوده می‌شود.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: افرادی می‌خواهند مدیریت شهرستان را دگرگون کنند و تغییراتی ایجاد کنند که این خوشایند نیست این افراد بدانند ایرانشهر شهر ولایت است و باید ولایی اداره شود.

وی افزود: به استاندار سیستان و بلوچستان توصیه می‌کنم مشاوران خود را تغییر دهند، اگر مشورتی نیاز است از ظرفیت علما نیز بهره‌ بگیرند زیرا در غیر این صورت لغزش وجود خواهد داشت.

طاووسی اظهار کرد: ایرانشهر سراسر ایمان است و روز 22 بهمن با حضور باشکوه تمام شیطنت‌های دشمن را با فریادهای مرگ بر آمریکا پاسخ می‌دهیم.

وی عنوان کرد: هیچ ترفندی نمی‌تواند مقاومت اسلامی را از بین ببرد ما از برخورد مستقیم با آمریکا هیچ ترسی به خود راه نمی‌دهیم.

امام جمعه ایرانشهر گفت: این آمریکایی‌ها هستند که از شنیدن نام ایران لرزه بر اندام‌هایشان می‌افتد و دشمنان بدانند پیر و جوان و زن و مردم ما بر بیعت خود استوار هستند و تا پای جان در حفظ اصول انقلاب خویش خواهند ایستاد.

انتهای پیام/75004/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول