اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

عملکرد دولت‌ها را باید منصفانه قضاوت کنیم

امام جمعه کرمان گفت:باید منصفانه حرف بزنیم نمی‌توان بر روی یکی از دولت‌ها به طور مطلق خط قرمز کشید و یا به دولت دیگر نمره 20 داد.

عملکرد دولت‌ها را باید منصفانه قضاوت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: اگر می‌خواهیم در زندگی عزیز و شکست‌ناپذیر باشیم باید این عزت را از راه اطاعت و بندگی خداوند طلب کنیم.

وی با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) ادامه داد: این امام همام می‌فرماید «تواضع و فروتنی یکی از صفات پسندیده است» و تواضع نعمت ارزشمندی است.

امام جمعه کرمان افزود: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) ما را از حسد، حرص و کبر بر حذر داشته است اما ما حرص خوب هم داریم و امام رضا (ع) می‌فرماید «برای رفع مشکلات مردم حریص باشید».

جعفری عنوان کرد: امروز استکبار موجب گرفتاری ملت‌ها شده است و ظلم و ستم در دنیا به ملت‌ها و کشورهای مختلف صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: رعایت نظم و انضباط در زندگی فردی و جمعی و اصلاح الگوی مصرف و دوری از اسراف باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به 19 بهمن‌ماه روز نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: همافران ارتش ایران در این روز با امام خمینی (ره) دیدار و وفاداری خود را نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی اعلام کردند و کمر نظام طاغوت را شکستند.

جعفری اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از کلمه اسلام هراس دارند و به همین علت دست به توطئه در کشورهای اسلامی می‌زنند.

وی افزود: در کشورهای منطقه فردی وجود ندارد که حرف اول و آخر را بزند و به همین علت شاهد ناآرامی در این کشورها هستیم اما در ایران ما از نعمت ولی‌فقیه بهره می‌بریم و باید قدردان باشیم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه شاهد مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران هستیم، عنوان کرد: با همت مسئولان و قشرهای مختلف جامعه باید این مشکلات را برطرف کنیم.

جعفری تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت تدبیر و امید خردمندانه حرکت می‌کند اما این بدان معنی نیست که هیچ انتقادی به این دولت وارد نیست.

وی گفت: ما باید منصفانه حرف بزنیم، تمام دولت‌ها نقاط مثبت و منفی داشته‌اند اما یک دولت عیب‌های بیشتری و دولت دیگر عیب‌های کمتری داشته است و نمی‌توان بر روی یکی از دولت‌ها به طور مطلق خط قرمز کشید و یا به دولت دیگر نمره 20 داد.

جعفری با اشاره به برگزاری آیین راهپیمایی 22 بهمن در روز سه‌شنبه هفته آیند از اقشار مختلف خواست تا در این آیین حضور باشکوهی داشته باشند.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول