اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

داوران دیدار صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان معرفی شدند

داوران مسابقه تیم‌های فوتبال رده دهم و یازدهمی صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

داوران دیدار صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم بعد از چهار بازی خوب و حساب شده در مصاف‌های خارج از خانه با تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، راه آهن شهرری و تراکتورسازی تبریز و همچنین دیدار خانگی با داماش گیلان در هفته بیست و چهارم که به کسب هشت امتیاز ارزشمند و بهبود موقعیت این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر انجامید، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم استقلال صنعتی خوزستان صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم در حالی به شکست استقلال صنعتی خوزستان می‌اندیشد که حسن اکرمی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و امیربهرام نقوی کمک داور اول و فرهاد مروجی کمک داور دوم این دیدار هستند، همچنین امیرحسین فتاحی به عنوان داور ذخیره و حیدر شکور به عنوان ناظر مسابقه در این دیدار حساس هفته بیست و ششم حضور دارند.

این در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و ششم از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در اندیشه جبران امتیازات از دست رفته بازی‌های خانگی قبل که به ثبت پنج باخت، سه تساوی و چهار پیروزی از 12 مسابقه خانگی قبل در کارنامه این تیم انجامیده و کسب سه امتیاز بازی به مصاف تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان خواهد رفت.

دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حالی از امروز پیگیری می‌شود که بازی‌های هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم‌های جدول به دنبال کسب امتیاز به میدان می‌روند.

سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم را در حالی اعلام کرد که بر اساس آن تیم فوتبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان یکی از پایین جدولی‌ها برابر تماشاگران خودی به میدان می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال صنعتی خوزستان از ساعت 15 عصر امروز جمعه 18 بهمن‌ماه به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام قم برگزار خواهد شد تا صبای قم برای تکرار موفقیت‌های چهار هفته اخیر لیگ سیزدهم مقابل حریف گیلانی خود قرار بگیرد.

در جدول رده‌‌بندی لیگ برتر فوتبال هم‌اکنون به ترتیب تیم‌های فوتبال استقلال تهران، فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران، نفت تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتور‌سازی تبریز در مکان‌های اول تا ششم جای دارند.

این در حالی است که تا پایان هفته بیست و پنجم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم با 27 امتیاز در رده دهم و استقلال صنعتی خوزستان با کسب 27 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به صبای قم در مکان یازدهم لیگ سیزدهم جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول