اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست برابر تیم فوتسال مقاومت البرز

آتش‌نشانان کاشان به لیگ دسته دوم فوتسال سقوط کردند

تیم فوتسال آتش‌نشانی کاشان در یک هفته مانده به پایان لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست خانگی مقابل مقاومت البرز به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

آتش‌نشانان کاشان به لیگ دسته دوم فوتسال سقوط کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در هفته شانزدهم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، دیدار دو تیم بالا و پایین جدول یعنی مقاومت البرز و آتش‌نشانی کاشان که عصر امروز در سالن تختی کاشان برگزار شد بها پیروزی تیم میهمان خاتمه یافت.

تیم آتش‌نشانی کاشان در حالی پذیرای تیم صدرنشین مسابقات بود که در صورت پیروزی می‌توانست امیدهای خود را برای بقای در لیگ یک زنده نگه دارد.

این دیدار که به قضاوت حمیدرضا طیب طاهری، مرتضی توکلیان، نیما روحانی و مجتبی بختیاریان برگزار شد و محسن محمودی نیز به عنوان ناظر فدراسیون بر آن نظارت داشت در پایان با شکست شش بر دو تیم آتش‌نشانی کاشان به پایان رسید تا کاشانی‌ها در دومین سال حضور در لیگ دسته اول کشور، به لیگ دو سقوط کنند.

تیم آتش‌نشانی کاشان که از ابتدای امسال  برای حضور در لیگ دسته یک، برسر دوراهی قرار داشت در آخرین لحظات و در آستانه شروع مسابقات با جمع‌آوری بازیکنان خود بدون تمرین مسابقات را آغاز کرد که نتیجه آن پنج شکست و سه مساوی و قرار گرفتن در انتهای جدول نیم‌فصل بود.

تغییر تحولات مدیریتی، واگذاری امتیاز تیم به آتش‌نشانی شهرداری و از دست دادن چندین بازیکن اصلی و تأثیرگذار این تیم در نیم‌فصل نتیجه‌ای شکست خانگی برابر مقاومت البرز نداشت و در یک هفته به پایان مسابقات از 15 بازی و کسب 9 شکست، 4چهار مساوی، دو پیروزی و کسب 10 امتیاز در قعر جدول 9 تیمی گروه قرار گرفت.

تیم فوتسال آتش‌نشانی کاشان پنجشنبه هفته آینده 24 اسفند ماه در آخرین بازی خود که هیچ تأثیری در سرنوشت نماینده کاشان ندارد به مصاف تیم لبنیات ارژن شیراز می‌رود و با لیگ نیز وداع می‌کند.

تیم فوتسال کاشان با تیم‌های مقاومت البرز کرج، لبنیات ارژن شیراز، فردوسی مشهد، نیک‌اندیش اصفهان، زاگرس خوزستان، نفت امیدیه، شهرداری نکا و پنت هاوس مشهد همگروه بود.

بازیکنان تیم فوتسال کاشان را محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، حامد صفری، ابوالفضل کریمی، محسن بخشی ، سید محمد مداحی‌نژاد، وحید نجفیان و مسعود رفعت‌منش تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول