اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

آمریکا 35 سال است دم از گزینه نظامی می‌زند/ زبان تهدید برای ایران کارایی ندارد

امام جمعه بوشهر گفت: آمریکایی‌ها 35 سال است دم از گزینه نظامی می‌زنند، در طبس آمدند شکست خوردند، در خلیج فارس آمدند شکست خوردند، صدام را روانه کردند 8 سال این انقلاب مقاومت کرد و روز به روز بر اقتدار و قدرت ایران افزوده شد.

آمریکا 35 سال است دم از گزینه نظامی می‌زند/ زبان تهدید برای ایران کارایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در درس خارج فقه خود در بوشهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند با تهدیدات خود مردم را بترسانند، اظهار کرد: این مردم فرزندان مکتب حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) هستند که شعار «هیهات من الذله» سر دادند و هرگز نمی‌ترسند.

وی اظهار داشت: این مردم جواب سیاست‌مداران آمریکا را در راهپیمایی 22 بهمن با فریاد ولایتمداری و استکبارستیزی و پایبندی به آرمان‌های انقلاب خواهند داد.

وی بیان داشت: این فریادهایی که امثال جان کری در مصاحبه‌ها می‌زنند، نشان از ضعف و سفاهت دارد و از موضع قدرت و عقلانیت سیاسی نیست.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه آمریکایی‌ها شکست خورده‌های سیاسی در طول تاریخ هستند، اضافه کرد: همواره منفورترین کشور‌ها در جهان، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا و اسرائیل دشمن تمامی کشورهای اسلامی هستند و با ابزارهای مختلف مانند گروه‌های تروریستی به دنبال تفرقه میان مسلمانان هستند، بنابراین وحدت و هوشیاری در جهان اسلام باید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه، جهان سلطه باور نمی‌کنند که انقلاب اسلامی به 35 سالگی برسد، افزود: این انقلاب گذشته از اینکه تاکنون حیات سرافرازانه داشته است، ان‌شاءالله تا ظهور مهدی آل محمد (عج) هم خواهد بود و به دست صاحب اصلی آن که حضرت بقیةالله اعظم (روحی فداه) است، خواهد رسید.

صفایی‌بوشهری در بخش دیگری از بیانات خود، با اشاره به مواضع یکی از سردمداران آمریکا که مکرراً صحبت از گزینه نظامی می‌کند، گفت: آمریکایی‌ها 35 سال است که دم از گزینه عمل نظامی می‌زنند، در طبس آمدند شکست خوردند، در خلیج فارس آمدند شکست خوردند، صدام و حزب بعث را روانه کردند 8 سال این انقلاب مقاومت کرد و گذشته از اینکه شکست نخورد بلکه دارای اقتدار و قدرت بیشتری شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها دم از گزینه نظامی می‌زنند، می‌توانند امتحان کنند و ببینید بار دیگر امدادهای غیبی، همان شن‌های طبس به فرمان خدا و آب‌های خلیج فارس مانند رود نیل برای حضرت موسی، شما را نمی‌بلعند و از آن طرف، رزمندگان اسلام شما را برای همیشه به گور نخواهند فرستاد.

وی گفت: جهان سلطه به ویژه آمریکا باید بداند با زبان تهدید و نظامی نمی‌تواند ایران را وادار به عقب‌نشینی از مواضع اصیل، انقلابی و اسلامی خود کند.

انتهای پیام/66006/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول