اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی دولت در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اختصاص اعتبار برای مناطق بحران‌زده غرب مازندران

سخنگوی دولت با اشاره به بحران سرما در غرب مازندران گفت: باوجود محدودیت‌های منابع اعتباری اما برای مناطق بحران‌زده در روزهای آینده اختصاص می‌یابد.

اختصاص اعتبار برای مناطق بحران‌زده غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن جلسه مدیریت بحران غرب مازندران پنجشنبه شب با حضور نماینده رییس جمهور، استاندار مازندران، معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاونان سیاسی امنیتی، عمرانی و برنامه‌ریزی، ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران و روسای شورای شهر شهرهای عباس‌آباد، تنکابن و رامسر در فرمانداری تنکابن تشکیل شد.

قبل از برگزاری جلسه هماهنگی برای حضور خبرنگاران انجام شده بود، در زمان برگزاری این جلسه از حضور خبرنگار فارس با وجود حضور خبرنگار شبکه تبرستان ممانعت به عمل آمد. بعد از برگزاری جلسه ستاد بحران، محمدباقر نوبخت در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس ضمن عذرخواهی از عدم حضور خبرنگار فارس در این جلسه درباره آخرین اقدامات انجام شده گفت: از صبر و متانت مردم مازندران در جریان بحران برف تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه دولت در کنار مردم است و تلاش می‌کند خسارات وارده را جبران کند، افزود: در نخستین فرصت برآوردی دقیقی از خسارات وارده در بخش‌های کشاوری، واحدهای تولیدی، مسکن و ساختمان مردم، باغات سرمازده، آبزی‌پروری، دامداری صورت می‌گیرد.

معاون نظارت و راهبردی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید گزارش مشروح و دقیق خسارت‌ها تهیه شود، تصریح کرد: تمام تلاشم را خواهم کرد تا اعتباری را ظرف امروز و فردا بفرستیم؛ هر چند منابع گسترده‌ای نداریم و محدودیت منابع بودجه وجود دارد.

نوبخت افزود: باید گزارش خسارت‌ها متقن و دقیق باشد تا بتوانیم پیگیری کنیم و امیدوارم به هر شکل قانونی مبالغی به این استان تزریق کنیم.

وی با اشاره به عنایت و توجه دولت به مردم گفت: با وجود همه مشکلات و محدویت‌های اعتباری برای آنکه سفره مردم خالی نباشد رئیس‌جمهور بیش از هزار میلیارد تومان را برای سبد کالای مردم اختصاص داد.

نوبخت از تلاش استاندار مازندران در مدیریت بحران برف تشکر کرد.

انتهای پیام/86019/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول