اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی مازندران خبر داد

آماده‌باش 5 دستگاه اورژانس 115 در غرب مازندران

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه اورژانس 115 پنج دستگاه خودروی آمبولانس را برای شرایط بحران در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: تاکنون درخواست آمبولانس اضافه از این مناطق نشده است.

آماده‌باش 5 دستگاه اورژانس 115 در غرب مازندران

فرهاد مصدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه در روزهای نخست بروز بحران، سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف هشدار داده بود، اظهار کرد: در نخستین اقدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصمیم گرفت، بیمارستان‌های غرب استان را رصد کرده و از وضعیت آنها مطلع شود.

مصدری با تاکید بر اینکه با رصد بیمارستان‌ها به این نتیجه رسیدیم که برق، آب و گاز بیشتر بیمارستان‌ها قطع شده است،گفت: این بیمارستان‌ها نیز دچار بحران شده بودند و برای اینکه این بیمارستان‌ها بتوانند به خدمات‌رسانی ادامه دهند تمهیداتی اندیشیده شد.

وی با اعلام اینکه نخستین نیاز این بیمارستان آب، نان، مواد غذایی و سوخت بود، افزود: بیشتر بیمارستان‌های استان دوگانه سوز هستند و در شرایط بحران خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها در زمان بحران به کار خود ادامه دادند اما به دلیل باز نبودن راه‌ها امدادرسانی سخت شده بود، یادآور شد: کادر پزشکی به این بیمارستان‌ها ارسال شد تا بتوانند خدمات ارائه دهند.

وی از تامین داروی بیماران خاص بیمارستان‌های غرب مازندران خبر داد و یادآور شد: داروهای مورد نیاز نیز در این مدت برای این بیمارستان‌ها تامین شده است.

مصدری با بیان اینکه اورژانس 115 پنج دستگاه خودروی آمبولانس را برای شرایط بحران در حالت آماده باش قرار دارند، بیان کرد: تاکنون درخواست آمبولانس اضافه از آن مناطق نشده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه با برف شدن آب باید منتظر بیشترین حوادث باشیم، افزود: وظیفه اورژانس در روزهای آینده سخت‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها در یک روز 24 ماموریت در اورژانس تنکابن به ثبت رسیده است، گفت: از نخستین روزهای بحران تاکنون بیش از 200 ماموریت در غرب مازندران به ثبت رسیده است.

 انتهای پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول