اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار صمیمانه فرماندار کرج با مادر شهید حسن میرالی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با مادر شهید حسن میرالی دیدار کردند.

دیدار صمیمانه فرماندار کرج با مادر شهید حسن میرالی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این دیدار صمیمانه که شامگاه امروز و به مناسبت ایام ا‌لله دهه مبارک فجر انجام شد، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، محمدتقی ایرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و داود مدیرفلاح مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضور داشتند.

در این دیدار صمیمانه آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج بر ضرورت ارتباط نزدیک و مستمر مدیران استان و شهرستان کرج با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

محمدتقی ایرانی فرماندار کرج نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون هدایت‌های مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی و  فداکاری‌، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

وی تاکید کرد: نسل امروز باید بدانند که نهال تنومند انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شده و اگر می‌خواهیم در جهان با عزت و سربلند باشیم، باید راه شهدا را با قدرت ادامه داد و در مسیر ولایت گام برداریم.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان کرج با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امروز ارزش و ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: این وظیفه مهم و خطیر بر عهده تمام ملت ایران به‌ویژه مسئولان است که یاد شهدا را زنده نگاه داشته و در این مسیر حرکت کنند.

ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت دیدار مسئولان کرج با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: مسئولان این شهرستان باید به صورت مستمر با ایثارگران دیدار داشته باشند و از دیدگاه‌ها و نظرات آنها بهره‌مند شوند.

وی در پایان تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید، مدیران موظف به پیگیری مطالبات و خواسته‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس هستند و این امر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

لازم به توضیح است، در این دیدار خانم شوکت خاکی‌ فیروز مادر بزرگوار شهید حسن میرالی نیز از مردم و مسئولان خواست تا در جهت ترویج و تبیین آرمان‌های شهدا تلاش کرده و همواره حامی نظام و ولایت باشند.

شهید حسن میرالی از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است که در سال 57 طی مبارزه برای پیروزی انقلاب و تحکیم آن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول