اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

قوانین بیمه‌ باید به ‌درستی در کشور اجرا شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: قوانین بیمه‌ باید به ‌درستی در کشور اجرا شود.

قوانین بیمه‌ باید به ‌درستی در کشور اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی بعد از ظهر امروز در همایش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران که در سالن همایش‌های فنی حرفه‌ای استان برگزار شد، با تبریک به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: وظیفه همه مردم و مسئولان است تا از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنند.

وی با اشاره به اینکه این روزها هدف ما رفع مصائب و مشکلات بحران در غرب مازندران است، افزود: ما خود را در رفع بحران غرب مازندران شریک می‌دانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح ملی و استان به گروه هدف دو میلیون 600 هزار نفری خدمات‌رسانی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ما جز 11 دستگاه اجرایی در قالب شورای هماهنگی فعالیت می‌کنیم، اذعان داشت: در عرصه بیمه‌ای دارای ساختار حمایتی و هدایتی هستیم.

بابایی کارنامی با اشاره به اینکه در عرصه بیمه‌ای چالش‌ها و موازی‌ کاری‌های زیادی وجود دارد، تصریح کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات بیمه‌ای خوشایند است و ما به این اتفاقات خوش‌بین هستیم.

وی عنوان کرد: بحث الحاق بیمه‌ای موضوع جدی است که باید متولی این بخش را به بیمه اجتماعی روستایی دهند تا کارها به خوبی انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه دغدغه این است که در بودجه سال 93 وزارت بهداشت در تلاش است تا متولی بیمه درمانی را خودش بپذیرد، بیان داشت: اینکه خود هم ناظر باشد هم متولی بسیاری از فعالیت‌های این بخش را زیر سوال می‌برد.

این مسئول افزود: رایزنی با نمایندگان مجلس انجام شود تا به این طرح رای موافق ندهند.

بابایی کارنامی ابراز داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نگاه جدیدی را در مباحث کلی دارد که در سطح استان با شرکا خود در حال مذاکره است تا نقاط ضعف را در خدمات رسانی برطرف کند.

وی اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جدیت تمام با بیش از 16 هزار پرسنل آمادگی خدمات‌رسانی را در سطح کلان دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه مردم فعالیت برخی وزارتخانه‌ها را به طور عینی مشاهده می‌کنند اما کارهای ما آینده‌ساز مردم است، تصریح کرد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیش از 270 میلیارد تومان هزینه و درآمد به مردم خدمات‌رسانی می‌کند که زندگی روزمره و آینده مردم وابسته به سیستم بیمه‌ای است.

بابایی کارنامی در پایان متذکر شد: لازم است بحث بیمه‌ای مطابق آنچه در قانون آمده است به درستی در کشور اجرا شود.

انتهای پیام/86006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول