اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

برطرف شدن مشکلات خرد باعث شکوفایی اقتصاد خوزستان می‌شود

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: مشکلات اقتصادی موجود در استان به دو بخش خرد و کلان تقسیم می‌شود که برطرف شدن مشکلات خرد می‌تواند باعث شکوفایی اقتصاد استان شود.

برطرف شدن مشکلات خرد باعث شکوفایی اقتصاد خوزستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امید حاجتی در نشست شوراهای استانی دولت با بخش خصوصی که عصر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این شورا باید به سرعت وارد موضوعات اقتصادی شود و آن‌ها را اولویت‌بندی کند تا بعد از آن و به سرعت برای مشکلات راه حلی پیدا شود. 

وی ادامه داد: باید از حوزه‌های مختلف مربوط با مسائل اقتصادی که در این نشست قرار است بحث شود افراد که دارای توانایی‌های بالا هستند دعوت شوند تا در‌‌ همان جلسه حضور داشته باشند.

حاجتی با اشاره به انتخاب هشت نفر برای عضویت در این شورا گفت: باید سوابق افرادی که در این شورا قرار است انتخاب شوند قبل از برگزاری جلسه به اعضا داده شود تا بتوانند بهتر نسبت به آن شخص دیدگاه خود را بیان کنند.

وی بیان کرد: ابتدا باید در بخش خصوصی تعامل ایجاد شود سپس در بخش دولتی و با خودمان به تفاهم برسیم، ابتدا باید در فاصله بین این جلسه و جلسه بعد بازنگری نسبت به آیین نامه شورا داشته باشیم تا خروجی این جلسات کارگشا باشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان ادامه داد: آیین نامه شوراهای استانی دولت با بخش خصوصی یک نسخه مشترکی است که برای تمام استان‌های کشور گذاشته‌اند ولی امکان بازنگری در آن را داریم و این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/2329/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول