اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/247

رضایی: رژیم طاغوت طلاب را به جرم داشتن نهج‌البلاغه بازداشت می‌کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: رژیم طاغوت طلاب را به جرم داشتن نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بازداشت می‌کرد.

رضایی: رژیم طاغوت طلاب را به جرم داشتن نهج‌البلاغه بازداشت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران ظهر امروز و همزمان با 17 بهمن و ششمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران و جمع کثیری از مردم مومن و خداجوی ورامین در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل رضایی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به آیه مبارکه «و لقد ارسلنا موسی بآیاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکّر هم بایام الله»  گفت: خداوند به حضرت موسی (ع) فرمودند «این بنی‌اسرائیل را به روزهای خدا یادآوری کن، مردم معمولا از یک سختی که می‌گذرند و به یک رفاه می‌رسند آن سختی‌ها را فراموش می‌کنند.»

وی ادامه داد: امروز هم همین‌طور است درست است معیشت عده‌ای از مردم سخت است اما توده مردم در رفاه هستند.

رئیس اسبق کمیته انقلاب اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: حکومت محمدرضا و پدرش را مطالعه کنید آنهایی که دستی بر آتش نداشتند و آنهایی که تاریخ گذشته را خوب می‌فهمند می‌دانند من چه می‌گویم.

وی افزود: با کمال وقاحت و بی‌شرمی در حوزه‌ها طلاب را به جرم داشتن نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به شهربانی می‌بردند، بازداشت کرده و شکنجه می‌دادند، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را کتاب ضاله می‌دانستند.

این روحانی مبارز انقلابی گفت: گذشته را به یاد آورید نکند برای رسیدن به پست و مقام رنگ عوض کنید، آقایان، جوان‌ها و نوجوانان آن روزگار این‌گونه بود، حتی حرمت امام (ره) و مراجع را نیز حفظ نمی‌کردند.

رضایی تصریح کرد: امروز استقلال و پیشرفت کشور در تمام مقاطع وجود دارد باید قدر این آزادی را بدانیم یاد نعمت‌های خداوند متعال باشیم و همه ما برای حفظ نظام و انقلاب وظیفه داریم.

انتهای پیام/2462/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول