اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/237

قالیباف: انقلاب ایران انسانیت انسان را تضمین کرده است

شهردار تهران با بیان به اینکه انقلاب ایران تنها یک انقلاب سیاسی نبوده است گفت: انقلاب ایران انسانیت انسان را تضمین کرده است.

قالیباف: انقلاب ایران انسانیت انسان را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد باقر قالیباف ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مسئولان شهرداری تهران و شهرداران مناطق 22گانه تهران ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب را به ما عطا فرمود زیرا بیعت دوباره با ارزش‌های انقلاب یکی از توفیقات بزرگ الهی است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه انقلاب ایران در سال 1357 بزرگ‌ترین معجزه الهی قرن معاصر بود عنوان کرد: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی یک انقلاب سیاسی صرف نبود بلکه بعد معنوی و انسانی بر بعد سیاسی آن غلبه داشت زیرا امام (ره) انسانیت انسان‌ها را تضمین کردند.  

وی با بیان اینکه امام راحل بیشترین حق را برای مردم به‌ویژه مستضعفان و محرومان قائل بودند خاطرنشان کرد: امام بزرگوار ما در تمام مقاطع زندگی خود به مطالبات و خواسته‌های مردم احترام خاصی می‌گذاشتند و این موضوع از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان بود.

این گزارش حاکی است، شهردار تهران به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق 22گانه تهران با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبر مقام معظم انقلاب عهد و پیمان بستند و همچنین با حضور در سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام از فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول