اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برگزار شد

یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در استان همدان برگزار شد.

یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا فرهادی پیش از ظهر امروز در یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر یازدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در مرکز استان در حال برگزاری است، ادامه داد: در این مسابقه یک‌هزار و 500 نفر شرکت داشتند که به طور مساوی خواهران و برادران حضور دارند.

مسئول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: این مسابقات در موضوعات حفظ، قرائت، مفاهیم، نقاشی، خوشنویسی، مقاله‌نویسی و سرود در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از مقطع پیش‌دبستانی تا متوسطه در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: این مسابقات توسط دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

فرهادی ادامه داد: این مسابقات در مقطع خواهران در روز 17 بهمن و برادران در 18 بهمن ماه است.

وی از برگزاری همزمان مسابقات نقاشی و خوشنویسی در دبیرستان حاج‌بابایی خبر داد و افزود: مسابقه خوشنویسی با موضوع سوره فجر و مسابقه نقاشی با موضوع داستان‌های قرآنی در حال برگزاری است.

مسئول دارالقران اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه از تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقه با یادبود جشنواره تقدیر می‌شود، عنوان کرد: از نفرات اول تا سوم به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

وی از حضور داوران جامعه‌القران در خصوص داوری مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم خبر داد و بیان داشت: مسابقات نقاشی و خوشنویسی نیز بعد از اتمام مسابقه در محل برگزاری داوری می‌شود.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول