اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان خبر داد

حمل 8.5 میلیون تن کالا توسط ناوگان باری همدان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان به حمل بیش از 8.5 میلیون تن کالا از استان اشاره کرد و گفت: رانندگان و ناوگان باری استان با سابقه دیرین در امر حمل و نقل کالا در بنادر کشور شناخته شده است.

حمل 8.5 میلیون تن کالا توسط ناوگان باری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، گودرز محمودی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان به تبیین نقش و جایگاه حمل و نقل در توسعه اقتصادی و ارتباطی استان پرداخت و افزود: استان همدان به عنوان مرکز ترددهای جاده‌ای غرب کشور دارای ظرفیت و اهمیت ویژه‌ای است.

وی اظهار داشت: در سال بیش از 10 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان عمومی از استان به اقصی نقاط کشور جا به جا می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان افزود: شرایط ناوگان عمومی در بخش مسافری و آمادگی خدمات‌رسانی به بخش بیشتری از مردم بدون دغدغه میسر است.

وی در بخش دیگری از گزارشات خود به حمل بیش از 8.5 میلیون تن کالا از استان اشاره کرد و افزود: رانندگان و ناوگان باری استان با سابقه دیرین در امر حمل و نقل کالا در بنادر کشور شناخته شده و فعالیت آنان برجسته است.

محمودی خدمات قابل ارائه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و مراکز معاینه فنی و را بر شمرد و تأثیر این خدمات در کاهش تلفات جاده‌ای و بر قرار کردن آسایش برای رانندگان و مردم را یادآور شد. 

وی در پایان ضمن تبریک مجدد ایام دهه پر برکت فجر و قدردانی از فرصت پیش آمده، هدف کلی انجام وظایف را خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خداوند دانست و برای تمام خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول