اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ششمین روزانه دهه مبارک فجر

آیین ویژه میهمانی لاله‌ها در شیروان برگزار شد

آیین ویژه میهمانی لاله‌ها هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در حالی که هوا سرد بود در گلزار شهدای نقاط شهری و روستایی شهرستان شیروان در خراسان شمالی برگزار شد.

آیین ویژه میهمانی لاله‌ها در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، این آیین صبح امروز در فضایی خاص و آکنده از معنویت برگزار شد که اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهیدان و هم سنگران، جانبازان و ایثارگران نیز حضور داشتند.

در این مراسم معنوی مزار شهدای انقلاب اسلامی و نیز دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور همسران، مادران، فرزندان و خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم مورد غبار روبی و عطرافشانی قرار گرفت.

شرکت کنندگان در این آیین با قرائت فاتحه بر مزار شهدا قبور آنان را با گلاب شستشو داده و با آنان به نجوای عاشقانه پرداختند.

اعضای خانواده شهدا نیز با گلاب و عطر محمدی قبور پدران و برادران شهید خویش را شسته و در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با آنان پیمان بستند که همواره راه آنان را ادامه داده و از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی دفاع کنند.

بسیجیان نیز با سربندهای منقش به نام مقدس ائمه اطهار (ع) با حضور بر مزار هم‌رزمان خویش با آرمان‌ها و اهداف والای آنان تجدید بیعت کردند.

شهرستان 160 هزار نفری شیروان 632 شهید دارد که پنج تن از شهدا از شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/63002/ش10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول