اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی خبر داد

صعود نماینده خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی از صعود تنها نماینده خراسان جنوبی به دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: با درخشش خوب تیم هندبال شمش منیزیم فردوس در مسابقات لیگ دسته دو کشور این تیم مجوز صعود به لیگ دست یک را اخذ کرد.

صعود نماینده خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور

مجتبی شریعتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نماینده خراسان جنوبی در نخستین حضور خود در سومین دوره از مسابقات لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور خوش درخشید.

وی افزود: این مسابقات با حضور 20 تیم از باشگاه‌های هندبال سراسر کشور در چهار گروه پنج تیمی از 11 تا 16 بهمن‌‌ماه جاری به میزبانی خرم‌آباد استان لرستان برگزار شد.

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی اذعان داشت: در سومین دوره از مسابقات لیگ دسته دو باشگاه‌های هندبال کشور، دو تیم تروند زعفران قاینات و شمش منیزیم فردوس به نمایندگی از خراسان جنوبی حضور داشتند.

شریعتی‌فر خاطر نشان کرد: هندبال شمس منیزیم فردوس با تیم‌های هندبال پگاه همدان، هیئت هندبال سلماس، پتروشیمی لرستان و هیئت هندبال سمنان در گروه A این مسابقات قرار داشت.

وی ادامه داد: تیم تروند زعفران قاینات دیگر نماینده خراسان جنوبی و در گروه C این مسابقات با تیم‌های پالایش نفت آبادان، هندبال کیش، فولاد میانه و تیم کرمانشاه به رقابت پرداخت که با دو باخت پی‌در‌پی از گردونه مسابقات حذف شد.

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی یادآور شد: تیم هندبال شمش منیزیم فردوس در نخستین حضور خود در سومین دوره از مسابقات لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور به مصاف تیم هندبال سلماس رفت که موفق شد با نتیجه 28 بر 12 رقیب را از میدان خارج سازد و در بازی دوم خود نیز با نتیجه 29 بر 21 از سد تیم هندبال سمنان گذشت.

شریعتی‌فر به سومین رقابت نماینده خراسان جنوبی در مسابقات هندبال لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور اشاره و تصریح کرد: شمش منیزیم فردوس در این بازی با تیم قدرتمند هیئت هندبال همدان به رقابت پرداخت که موفق شد با نتیجه 25 بر 19 حریف را شکست دهد.

ورامین مقابل شمش منیزیم فردوس زانو زد

وی ادامه داد: شمش منیزیم فردوس در چهارمین بازی خود نیز با نتیجه 19 بر 16 تیم ورامین را از گردونه مسابقات خارج  ساخت و به دور نیمه‌نهایی سومین دوره از مسابقات لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی با بیان اینکه نماینده استان در بازی نخست خود در مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم هندبال دلیجان به میدان رفت، متذکر شد: در این مسابقه تیم شمش منیزیم فردوس  موفق شد در یک بازی پایاپا و با نتیجه نزدیک به هم  18 بر 16 بر رقیب غلبه کند.

شریعتی‌فر یادآور شد: در دیدار نهایی این مسابقات که شب گذشته به میزبانی استان فارس برگزار شد، هر چند تیم منیزیم فردوس بازی را با نتیجه 26 بر 20 به تیم فارس واگذار کرد، اما طبق قانون دو تیم نخست مجوز صعود به مرحله بالاتر را کسب کرد و به جمع تیم‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور پیوست.

انتهای پیام/69014/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول