اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

افتتاح بخش اورژانس بیمارستان تخصصی زنان و زایمان فاطمیه

امروز بخش اورژانس بیمارستان تخصصی زنان و زایمان فاطمیه افتتاح شد.

افتتاح بخش اورژانس بیمارستان تخصصی زنان و زایمان فاطمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز بخش اورژانس بیمارستان زنان و زایمان فاطمیه همدان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و رئیس بیمارستان فاطمیه افتتاح شد.

مدیر بیمارستان زنان و زایمان فاطمیه در این افتتاحیه اظهار داشت: این بخش، بخش سرپایی و بستری بیمارستان فاطمیه است که با توجه به وضعیت موجود بیمارستان جوابگوی بیمارستان نبود.

وی با بیان اینکه این پروژه از سال 90 شروع شد، گفت: 150 میلیون تومان برای ساختمان آن و 50 میلیون تومان نیز برای تجهیز هزینه شده و تجهیزات قبلی هم به این قسمت منتقل شده است.

زهره آب‌آب‌زاده تصریح کرد: این بخش دارای 240 متر مربع زیربنا، 10 تخت بستری و 6 تخت معاینه است که به صورت شبانه‌روزی بیماران را زیر پوشش دارد.

وی اذعان داشت: بیمارستان فاطمیه با توجه به اینکه خدمات تخصصی و فوق تخصصی زنان را انجام می‌دهد علاوه بر اینکه کل استان را پوشش می‌دهد، از  استان‌های همجوار مانند زنجان، کرمانشاه و خرم‌آباد به این بیمارستان انتقال بیمار انجام می‌شود.

مدیر بیمارستان زنان و زایمان فاطمیه بیان کرد: تمام خدمات زنان سطح 3 که در خصوص خدمات تخصصی و فوق تخصصی زنان، جراحی و مشکلات زنان در این بیمارستان انجام می‌شود.

وی گفت: بیمارانی که در این بخش ویزیت می‌شوند به بخش اصلی بیمارستان منتقل می‌شوند.

در ادامه این افتتاحیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به بازدید از بخش‌های مختلف پرداخت و تذکرات لازم برای استفاده راحت‌تر بیماران را متذکر شد.

انتهای پیام/89029/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول