اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

رئیس «انجمن دوستی ایران و پاکستان» در گفت‌وگو با فارس:

امام خمینی(ره) شمع اسلام را پس از ۱۴۰۰ سال دوباره روشن کرد

رئیس «انجمن دوستی ایران و پاکستان» با اشاره به تفاوت‌های ایران پیش و پس از انقلاب، امام‌خمینی(ره) را احیاگر دوباره اسلام پس از ۱۴۰۰ سال دانست.

امام خمینی(ره) شمع اسلام را پس از ۱۴۰۰ سال دوباره روشن کرد

«غضنفر مهدی» مسئول مؤسسه «شورای اتحاد امام حسین (ع)» و مدیر «انجمن دوستی ایران و پاکستان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد گفت: پس از گذشت 1400 سال از آغاز اسلام، امام خمینی (ره) دوباره شمع اسلام را در کشورهای اسلامی روشن کرد.

وی خاطر نشان کرد: هنگامی که قبل از انقلاب به ایران مسافرت کردم این کشور شبیه به اروپا بود اما بعد از انقلاب با شرکت در نماز جماعت دانشگاه تهران نظرم به کلی درباره ایران تغییر کرد زیرا نفوذ اسلام در قلوب مردم را از نزدیک مشاهده کردم که به طور قطع ما تمام برکات و فیوضات در ایران را مدیون انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) هستیم.

مهدی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرهنگ مردم ایران را تغییر داد و این کشور را تبدیل به کشوری کرد که دشمنان اسلام را به لرزه در‌آورد.

به گفته وی، امام خمینی (ره) علاقه زیادی به «علامه اقبال لاهوری» داشت و پاکستان را دوست ایران می‌دانست به همین علت انقلاب ایران تأثیرات زیادی بر پاکستان داشت و موجب پیوند 2 ملت ایران و پاکستان شد.

مدیر انجمن دوستی ایران و پاکستان، تغییر در کشور‌های اسلامی را نشئت گرفته از انقلاب ایران دانست و افزود: انقلاب ایران پیام‌آور اخوت و برادری بین کشورهای اسلامی است و بنابراین کشورهای اسلامی باید با الهام گرفتن از ایران با یکدیگر متحد شده و نقشه دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول