اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

انتقاد صریح یوسفیان‌ملا از عملکرد هواشناسی و وزارت نفت در خصوص «بحران سفید»

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مازندران هزینه بی‌توجهی مسئولان کشوری را می‌دهد، گفت: وزارت نفت باید براساس میزان مصرف و تولید، بحران را پیش‌بینی می‌کرد.

انتقاد صریح یوسفیان‌ملا از عملکرد هواشناسی و وزارت نفت در خصوص «بحران سفید»

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به اینکه منکر خدمات صورت گرفته در طول ایام بحران نیستیم، بیان داشت: مسئولان استانی هزینه ندانم‌کاری مقامات کشوری را می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز نظام پیش‌بینی هواشناسی قدرتمند شده و به خوبی پیش‌بینی حوادث طبیعی را انجام می‌دهد، گفت: پیش‌بینی وقوع این میزان برف می‌توانست صورت گیرد و هر توجیهی غیرقابل قبول است.

یوسفیان با تاکید بر اینکه مشکل بحران گاز امروز مختص آمل، بابل و ساری نیست، تصریح کرد: در تهران نیز قطعی گاز وجود دارد و در شهرهایی مانند بانه و مریوان نیز گاز به صورت کلی قطع شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه برف یک نعمت الهی است و چرا باید وضعیت راه‌های منطقه به‌ گونه‌ای باشد که از آن به عنوان بحران نام ببریم، افزود: گفته شده هشت نفر در رشت بر اثر سرما جان خود را از دست داده و 585 نفر مجروح شدند.

وی با اعلام خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی مازندران و گیلان عنوان کرد: به عنوان مثال چرا باید گاز گلخانه‌هایی قطع شود که وجود سیستم گرمایشی برایشان حیاتی است و این زیان افراد چگونه باید جبران شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت به کمیسیون آمده و اطمینان داده بود که مشکلی از بابت گاز در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: اگر شرایط کشور به لحاظ تامین گاز این‌گونه بود چرا نباید حوادث و تبعات ناشی از آن پیش‌بینی می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط پیش آمده به گونه‌ای نیست که به توان آن را توجیه کرد، افزود: از مسئولان استانی تشکر می‌کنم اما این مشکلات باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

یوسفیان‌ملا با تاکید براینکه وزارت نفت باید میزان مصرف و تولید گاز در کشور را می‌سنجید و برای اوج مصرف پیش‌بینی می‌کرد، گفت: میزان تولید و مصرف در کشور مشخص است چرا باید میزان مصرف براساس صرفه‌جویی مردم سنجیده می‌شد در حالی که مردم به‌خوبی مدیریت کردند.

وی تصریح کرد: مازندران هزینه بی‌توجهی مسئولان کشوری را می‌دهد.

 انتهای پیام/86011/ط40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول