اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر‌ منابع انسانی شرکت نفت گچساران‌:

استانداری کهگیلویه و بویراحمد اسپانسر مالی نفت و گاز گچساران شود

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا استانداری این استان، اسپانسر مالی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شود.

استانداری کهگیلویه و بویراحمد اسپانسر مالی نفت و گاز گچساران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد غلامی صبح امروز در نشست با ورزشکاران رشته هندبال این شهرستان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: برخی از کارخانجات و شرکت‌های بزرگ از جمله فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در رده‌های مختلف برنامه‌هایی را در حمایت از ورزش دارند که این اقدام نشان‌دهنده اصل مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

وی افزود: شرکت نفت و گاز گچساران نیز از این امر مستثنی نبوده و به عنوان یک رسالت و وظیفه در کنار سایر رسالت‌های تخصصی خود به این امر توجه دارد.

غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امروزه بخش بزرگی از ورزش کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت نفت و گاز گچساران تقویت و حمایت می‌شود، تصریح کرد: سرانه ورزشی در گچساران 1.13 متر مربع بوده که همین فضا در کشوری مانند آلمان یک متر است و ما 13 صدم نسبت به این کشور اروپایی افزایش سرانه ورزشی داریم.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: در آلمان از همین فضا 98 درصد استفاده بهینه صورت می‌گیرد در حالی که ما در گچساران 13 صدم را نیز به صورت فعال و استاندارد مورد استفاده قرار نمی‌دهیم.

غلامی با بیان این‌که شرکت نفت گچساران دارای 16 تیم در رشته‌های مختلف در لیگ‌های کشور است، گفت: در حال حاضر 220 تیم نیز در رشته‌های ورزش‌های همگانی در حال فعالیت است که امروز تصمیم بر این شد که بودجه ورزش قهرمانی از ورزش همگانی جدا شود.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و احتمال صعود این تیم به لیگ برتر گفت: در حال رایزنی برای تأمین بودجه اختصاصی برای حمایت از تیم نفت و گاز گچساران برای سال آینده هستیم.

غلامی اذعان کرد: البته در کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه حامی و کمک‌کننده مالی برای حمایت از تیم نفت و گاز گچساران وجود ندارد و این به هیچ عنوان رضایت‌بخش نیست.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پخش مسابقات ورزشی گچساران از طریق صدا و سیمای مرکز استان مطلوب نیست و این مسئله تنها به فوتبال اختصاص ندارد.

غلامی ادامه داد: به عنوان مثال گچساران در رشته‌هایی از جمله هندبال و هاکی در رده‌های آقایان و بانوان دارای عناوین و مقام‌های کشوری بوده که این امر باید از طریق صدا و سیما پوشش داده شود.

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر خرید بازیکنان ورزشی برای تیم‌‌های شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران توسط ادارات کل کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ادارات کل استان می‌توانند بنا به شرایط مالی خود نسبت به خرید بازیکن برای تیم‌های شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران اقدام کنند.

غلامی در ادامه اظهار کرد: پیشنهاد دوم این است که اگر ادارات توان خرید بازیکن تراز اول را ندارند، نسبت به حمایت مالی از یک رشته ورزشی اقدام کنند که پیشنهاد اصلی ما این است که استانداری کهگیلویه و بویراحمد اسپانسر و حامی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شود.

انتهای پیام/82014/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول