اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌هفته پایانی مرحله گروه لیگ دسته اول/

والیبالیست‌های سفیر قم از سد شهرداری دزفول عبور کردند

تیم والیبال سفیر قم در هفته پایانی دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم شهرداری دزفول شد.

والیبالیست‌های سفیر قم از سد شهرداری دزفول عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان دیدارهای هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور به انجام رسید و تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله پلی‌آف مشخص شد.

این در حالی است که تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در دو گروه 8 تیمی برای دستیابی به جواز حضور در مرحله پلی آف و در نهایت به دو سهمیه صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند و فعلا از هر گروه چهار تیم موفق به کسب مجوز حضور در مرحله پلی‌آف شده‌اند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان دیدارهای مرحله گروهی در حالی به پایان رسید که تیم والیبال سفیر به عنوان نماینده قم در گروه دوم جای داشت اما با وجود غلبه بر میهمان قدرتمند خود هیچ شانس برای صعود به پلی آف نداشت.

دیدارهای هفته پایانی از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حالی انجام شدند که تیم‌های والیبال سفیر قم و شهرداری دزفول به عنوان تیم‌های دوم و پنجم جدول رده‌بندی در حضور تماشاگران قمی علاقمند به والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.

میزبان این دیدار سالن شهید محمود رضائیان قم بود و دو تیم در تلاش برای پایانی خوش در مسابقات مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور نمایش جالب توجهی ارائه کردند و برنده در گیم پنجم مشخص شد.

از نکات جالب توجه و حائز اهمیت این بازی، تشریفاتی بودن آن می‌توان اشاره کرد زیرا تیم والیبال شهرداری دزفول پیش از این صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کرده بود و حتی اگر در سه گیم متوالی در این بازی می‌باخت نگرانی از بابت راهیابی به پلی آف نداشت.

اما در سوی دیگر میدان جنبه تشریفاتی بودن بازی برای تیم سفیر قم قطعیت عدم راهیابی این تیم به مرحله پلی آف بود چون از این گروه 8 تیمی تنها چهار تیم به مرحله پلی آف می‌رفتند و سفیر قم همچون فصل گذشته در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت.

به هر حال بازی دو تیم جذاب و تماشایی بود و در حالی که تیم شهرداری دزفول توانست گیم‌های دوم و چهارم را از آن خود کند در عوض تیم سفیر قم با پیروزی در گیم‌های اول، سوم و پنجم توانست در مجموع این بازی را با حساب 3 بر 2 به سود خود خاتمه داده و پیروز میدان شود.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول