اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرامیداشت دهه فجر

مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته گرامیداشت دهه فجر در قم برگزار می‌شود.

مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته در قم برگزار می‌شود

محمود شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی را در رشته‌های ویژه ورزشکاران عزیز جانباز و معلول در نظر گرفته‌ایم.

وی یاد‌آور شد: ما مسابقاتی با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای ورزشکار جانباز و معلول که شهیدان گرانقدری همچون حسین دخانچی، تقی کرمعلی، حسین قربانی و مجتبی میرزایی هستند پیش بینی کرده ایم که یکی از آنها رقابت‌های چهار جانبه والیبال نشسته است.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان داشت: با توجه به اینکه قم در رشته والیبال نشسته استعدادهای بسیار زیادی دارد یکی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر را برای این رشته برنامه ریزی کرده‌ایم و به همین خاطر این دوره از مسابقات از امروز به مدت دو روز تا معرفی تیم‌های برتر برگزار می شود.

وی در ادامه به تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای والیبال نشسته جام فجر به میزبانی قم اشاره کرد و ابراز داشت: در حالی که میزبان این دوره از رقابت‌ها سالن ورزشی اداره کل بهزیستی استان قم است، تیم‌های والیبال نشسته چهار استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

شریفی بیان داشت: تیم‌هایی از شهرستان الشتر، استان البرز، استان مرکزی و استان قم در پیکارهایی که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل بهزیستی و هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان قم برگزار می‌شود با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توانمندی ورزشکاران جانباز و معلول قمی در رشته والیبال نشسته اشاره کرد و عنوان داشت: از آخرین موفقیت نمایندگان قم در این رشته می‌توانم به درخشش والیبالیست‌های معلول قمی همراه با تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی جوانان اشاره کنم که هر دو موفق به کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: رقابت‌های پاراآسیایی جوانان سومین دوره خود را با شرکت برترین ورزشکاران جانباز و معلول جوان قاره کهن به میزبانی کشور مالزی پشت سر گذاشت و طی آن کاروان اعزامی کشورمان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این پیکارها شد.

وی اضافه کرد: کاروان اعزامی ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در رشته‌های مختلف به این پیکارها اعزام شد و در نهایت توانست با کسب بیش از 50 مدال این پیکارها عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در سال 2013 را کسب کند.

شریفی ادامه داد: در ترکیب کاروان اعزامی ورزشکاران جانباز و معلول جوان کشورمان اعزامی به رقابت‌های سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در کشور مالزی، سه ورزشکار قمی حضور داشتند و در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان در این پیکارها دو والیبالیست قمی به نام‌های حسین گلستانی و مرتضی جعفری عضویت داشتند و توانستند با درخشش خیره‌کننده در ترکیب تیم ملی نقش مهمی در موفقیت تیم کشورمان در این پیکارها ایفا کنند.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول