اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح درجه 3 صورت گرفت

آغاز دوره مربیگری والیبال زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی در قم

دوره مربیگری رشته والیبال زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی این رشته به میزبانی شهر مقدس قم و با حضور پرتعداد مربیان آغاز شد.

آغاز دوره مربیگری والیبال زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امر آموزش با هدف رشد و توسعه بیش از پیش ورزش استان قم مطابق با تولید علم ورزش در نقاط مختلف جهان از جمله اقدامات بسیار خوب و مهمی است که در سال‌های اخیر توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان قم به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

بر همین اساس در طول سال هر هیئت ورزشی معمولا حداقل یک‌بار نسبت به برگزاری دوره‌های مربیگری در سطوح مختلف و همچنین کارگاه‌های آموزشی و ارتقای دانش مربیان خود در هر دو بخش داوری و مربیگری آقایان و بانوان اقدام می‌کند و هیئت والیبال نیز از این قائده مستثنی نیست.

اکنون که هیئت والیبال استان قم با برگزاری مجمع انتخابات رئیس جدید خود را شناخته است، نخستین گام در زمینه توسعه دانش این رشته ورزشی و البته جذب مربیان جوان و جویای نام برای تربیت استعدادهای والیبال در رده‌های سنی مختلف برداشته شد.

هیئت والیبال استان قم در تعامل با اداره کل آموزش و پرورش و به عنوان مجری سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون والیبال اقدام به برگزاری دوره مربیگری درجه سه والیبال کرد و این دوره هم اکنون در حال برگزاری است.

مربیان شرکت‌کننده در این دوره زیر نظر سیدجواد حسینی‌نژاد رئیس، نایب رئیس و دبیر سابق هیئت والیبال استان قم، از پیشکسوتان ارزنده و از چهره‌های با دانش این رشته ورزشی که در قم و کشورمان سرشناس است، دوره یک هفته‌ای آموزش خود را آغاز کرده‌اند.

میزبانی این دوره را سالن ورزشی شهید طاهریان بر عهده دارد و شرکت‌کنندگان در آن که تعداد آنها 25 نفر است کسانی هستند که باید دارای سن بالای 18 سال و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشند و در نهایت با موفقیت در آزمون‌های تئوری و عملی مدرک درجه سه مربیگری والیبال خواهند گرفت.

در حالیکه بیشتر شرکت‌کنندگان در دوره مربیگری درجه سه والیبال در قم، معلمان آموزش و پرورش هستند از تمام آنها به صورت تئوری و عملی آزمون گرفته می‌شود و در صورت موفقیت در این آزمون‌ها مدرک درجه سه به افراد موفق اعطا خواهد شد.

سیدجواد حسینی‌نژاد که از سال 1349 در والیبال استان قم فعالیت می‌کند و از سال 1376 مدرس والیبال محسوب می‌شود، مدرک مربیگری بین‌المللی درجه 2 فدراسیون جهانی والیبال را دارد و به عنوان مدرس این دوره سابقه هشت سال ریاست، پنج سال نایب رئیسی و 10 سال دبیری هیئت والیبال استان قم را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول