اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

خسارت برف گیلان در هیئت دولت مطرح می‌شود

استاندار گیلان بر برآورد خسارت‌ها به صورت منسجم تاکید کرد و گفت: خسارت‌های ناشی از بحران برف گیلان در هیئت دولت مطرح می‌شود.

خسارت برف گیلان در هیئت دولت مطرح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد بحران گیلان با اشاره به بارش برف در استان‌های گیلان و مازندران اظهار کرد: بخش نخست کار مبنی بر بازگشایی معابر به اتمام رسیده است.

وی به بررسی بحران برف گیلان و مازندران در دولت اشاره کرد و افزود: خسارت‌های ناشی از برف، یکشنبه هفته آینده توسط وزرای راه‌ و شهرسازی و نیرو در هیئت دولت مطرح می‌شود.

نجفی برآورد خسارت‌ها را مهم خواند و بیان کرد: خسارت‌ها باید به صورت منسجم به هیئت دولت اعلام شود.

استاندار گیلان به بعضی از انتقادها اشاره کرد و گفت: در نظام دموکراسی باید انتقاد وجود داشته باشد و از این موضوع استقبال می‌کنیم.

وی خواستار فرهنگ‌سازی عمومی به منظور مشارکت مردم در امور شد و تصریح کرد: با شناخت توقع مردم باید فرهنگ همیاری در جامعه نهادینه شود.

*اکیپ ستاد بحران کشور وارد گیلان شد

مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان نیز در جلسه مذکور از پاکسازی تمام روستاها تا پایان امروز خبر داد و گفت: اضطراب و جو روانی ناشی از بارش برف بسیار آرام شده و برنامه‌ها طبق زمانبندی در حال انجام است.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه پاکسازی کمتر از 10 درصد روستاها باقی مانده است، اظهار کرد: بارش برف در تمام مناطق یکسان نبود و روستاهای لنگرود و لاهیجان زودتر پاکسازی شدند.

وی حجم بارش برف در رحیم‌آباد، چابکسر، تولمات و فومن را بیشتر عنوان کرد و افزود: پاکسازی مناطق مذکور با تاخیر زمانی بیشتری انجام شده است.

مهدوی با اشاره به ورود یک گروه از ستاد بحران کشور به گیلان، تصریح کرد: گروه مذکور برآورد خسارت ناشی از بارش برف را به عهده دارد.

مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان مدیریت بحران را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و جسمی در جامعه دانست و بیان کرد: مسئولان با توجه به هماهنگی و پشتیبانی‌های انجام شده، بحران برف را مدیریت کردند.

انتهای پیام/84001/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول