اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر خبر داد

خسارت 2 میلیارد و 500 تومانی به مرکبات بابلسر

فرماندار بابلسر گفت: برف و سرمازدگی در شهرستان بابلسر به باغات مرکبان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت در برآورد اولیه وارد شد.

خسارت 2 میلیارد و 500 تومانی به مرکبات بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، سیدکریم سجادی فرماندار بابلسر با اشاره به بحران بارش برف در کشور به ویژه استان‌های شمالی افزود: تشکیل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه از نخستین اقدامات صورت گرفته بود که این ستاد ابتدا در فرمانداری و سپس در تمامی مناطق شهرستان تشکیل شد تا مدیران و روسای ادارات مربوطه تصمیمات لازم را برای برنامه‌ریزی مناسب و صحیح و به موقع در راستای جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی اتخاذ کنند.

وی افزود: بر این اساس تیم‌هایی نیز از طرف ستاد بحران به مناطق بحران‌زده از برف اعزام و مشکلات احتمالی به وجود آمده را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

سجادی تصریح کرد: بعد از مشخص شدن ابعاد گسترده بحران بارش برف درسطح شهرستان و اهمیت امدادرسانی به هم، در غرب مازندران امدادرسانی به مردم و کمک به دستگاه‌های مسئول در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در بابلسر با بیان اینکه تاکنون بیش از30 هزار قرص نان، 8 هزار و 600 بطری آب معدنی، 500 کنسرو، سه ماشین کمک‌دار و یک دستگاه لودر و گریدر به منطقه اعزام شد، افزود: از تمامی امکانات شهرستانی برای کمک‌رسانی به اهالی منطقه استفاده می‌کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود از خسارت 2 میلیارد و 500 تومانی سرمازدگی به باغات مرکبات بابلسر خبر داد و یادآور شد: براساس آمار اعلام شده تاکنون بیش از 15 هکتار از باغات مرکبات، نهالستان و دو گلخانه این شهرستان دچار سرمازدگی شدید شده که خسارت این سرمازدگی طبق برآورد کارشناسان 20 میلیارد و 470میلیون ریال تعیین و برآورد شده است.

سجادی خاطرنشان کرد: از این میزان برآورد خسارت 320 میلیون تومان مربوط به خسارات نهالستان‌ها، یک میلیارد و 800 میلیون تومان باغات مرکبات و 350 میلیون تومان مربوط به دو واحد گلخانه‌ای است.

انتهای پیام/86010/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول