اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مرند و جلفا در مجلس اعلام کرد

ترخیص انواع خودروهای سواری از گمرک منطقه آزاد ارس

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: با موافقت رئیس گمرک کشور ترخیص انواع خودروهای سواری از گمرک منطقه آزاد ارس سهولت می‌یابد.

ترخیص انواع خودروهای سواری از گمرک منطقه آزاد ارس

محمد حسن نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند اظهار کرد: در جلسه‌ای که امروز با حضور رئیس کل گمرک کشور و رئیس مناطق آزاد داشتیم با موافقت رئیس کل گمرک کشور ترخیص انواع خودروهای سواری از گمرک منطقه آزاد ارس به راحتی صورت گرفته و امکان آن فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به اینکه درآمد حاصله از ترخیص انواع خودرو‌های سواری که سالانه 25 میلیارد تومان است، تصریح کرد: این درآمد برای تسریع در اجرای طرح بزرگراه مرند ـ  جلفا هزینه خواهد شد که طی پیشنهادی مورد موافقت رئیس کل گمرک ایران قرار گرفت.

حسن‌نژاد در ادامه افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، انواع ماشین‌آلات سنگین، کشاورزی، پزشکی و خودروهای شخصی از گمرک منطقه آزاد ارس ترخیص می‌شود که جناب آقای عسگری مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه در ابلاغیه شماره 224318/92 اعلام کرد در وهله اول ترخیص انواع خودروهای سواری از گمرک منطقه آزاد ارس امکان‌پذیر شود‌.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در گذشته ترخیص خودروهای سواری تنها از گمرک سهلان تبریز امکان‌پذیر بود، تاکید کرد: با ابلاغیه جدید به زودی ترخیص خودروهای سواری در منطقه آزاد ارس صورت می‌گیرد.

وی گفت: این کار باعث خواهد شد تا درآمد بیشتری عاید منطقه شود و این درآمد که سالانه  25 میلیارد تومان است صرف احداث بزرگراه  مرند ـ جلفا می‌شود‌.

نماینده مردم مرند و جلفا خاطر نشان کرد: این بخشنامه از سوی مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه برای اجرا به گمرک جلفا ابلاغ شده و گمرک جلفا از تاریخ ابلاغ آن به اجرای این طرح اقدام کرده و بر اساس این بخشنامه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول