اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست قزوین تأکید کرد

ارتقای کیفیت زندگی مردم با پایش صنایع آلاینده

مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: با پایش صنایع آلاینده می‌توان کیفیت زندگی مردم را ارتقا داد.

ارتقای کیفیت زندگی مردم با پایش صنایع آلاینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیین معارفه سرپرست جدید اداره محیط زیست شهرستان البرز عصر امروز با حضور علیپور مدیرکل محیط زیست استان قزوین، حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز و جمعی از فعالان محیط زیست برگزار شد.

صدرالدین علیپور در این آیین اظهار کرد: حدود یک سوم صنایع استان قزوین در شهرستان البرز قرار دارد که این لزوم توجه به مسائل زیست‌ محیطی در این منطقه را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: باید در کنار توسعه و گسترش صنایع، پایش و کنترل آن‌ها نیز مدنظر قرار گیرد و زیان‌های آلاینده‌ها به محیط زیست به حداقل برسد و کیفیت زندگی مردم ارتقا یابد.

مدیرکل محیط زیست قزوین عنوان کرد: هرچه آلاینده‌ها کاهش یابد کیفیت زندگی انسان‌ها بهتر می‌شود و انسان می‌تواند به نحو شایسته‌ای از محیط پیرامون خود بهره ببرد.

علیپور از سرپرست جدید اداره محیط زیست شهرستان البرز به عنوان مدیری لایق یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه مدیر جدید از ویژگی دانش فنی بالا و اشرافیت بر امور برخوردار است امید می‌رود خدمات ارزشمندی در زمینه محیط زیست در شهرستان البرز انجام شود.

رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان البرز نیز در این آیین گفت: باید با نگاه ویژه به محیط زیست این سرمایه ارزشمند را برای نسل‌های آینده نیز حفظ کنیم چراکه این سرمایه تنها تعلق به نسل خاصی ندارد و همه باید از آن پاسداری کنند.

سیاوش غیاثوند با تأکید بر توجه به رعایت نکات زیست محیطی در توسعه صنایع اظهار کرد: در کنار توسعه پایدار رعایت نکات زیست محیطی ضرورتی انکارناپذیر است که لزوم رعایت آن در تمام زمان‌ها احساس می‌شود.

وی پاسداری از محیط زیست را وظیفه همه دانست و عنوان کرد: در این بخش استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها و همراهی مردم ضروری است و در این زمینه تعامل مناسبی با مسئولان شهرستانی خواهیم داشت.

عبدالعظیم هاشمی‌کروئی رئیس سابق اداره محیط زیست شهرستان البرز نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، استقرار ایستگاه سنجش آلودگی هوا و برطرف کردن مشکل تصفیه‌خانه شهر صنعتی را از برنامه‌های اولویت‌دار این شهرستان عنوان کرد و گفت: باید این برنامه‌ها در صدر اقدامات قرار گیرد که البته پیش از این فعالیت‌های خوبی در این بخش صورت گرفته است.

گفتنی است، در پایان با تقدیر از تلاش‌های عبدالعظیم هاشمی‌کروئی، سیاوش غیاثوند به عنوان رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/77003/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول