اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران:

نمایشگاه فرش ماشینی و دستباف در اراک برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی از برپایی نمایشگاه فرش ماشینی، دستباف و موکت و تزئینات در اراک خبر داد.

نمایشگاه فرش ماشینی و دستباف در اراک برپا می‌شود

علی‌جعفر محصولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه از فردا در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع در 300 غرفه برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تولید کنندگانی از داخل و خارج از استان آخرین تولیدات خود را در زمینه فرش ماشینی، دستباف و موکت و تزئینات به معرض نمایش خواهند گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در استان مرکزی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در اراک گفت: این نمایشگاه از روز گذشته با حضور 200 ناشر از سراسر کشور در اراک برپا شده است.

به گفته وی این نمایشگاه تا 21 بهمن ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

محصولی همچنین از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه طبق روال سال‌های گذشته در اسفند ماه برپا خواهد شد.

محصولی ادامه داد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اعم از شیرینی و شکلات، گوشت، مرغ، کیف و کفش، برنج، حبوبات، لبنیات و... به معرض فروش ‌گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/87009‌/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول