اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 16 اتحادیه تولیدکنندگان فرش کشور

نمایشگاه فرش دستباف گیلان گشایش یافت

نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی با مشارکت 16 اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف کشور در گیلان گشایش یافت.

نمایشگاه فرش دستباف گیلان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح نمایشگاه مذکور اظهار کرد: نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی گیلان تا 24 دی‌ماه جاری دایر است.

علی منتظری نمایشگاه فرش دستباف در گیلان را برای نخستین بار عنوان کرد و افزود: نمایشگاه مذکور از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای بازدید علاقه‌مندان باز است.

وی با بیان اینکه 16 اتحادیه صنفی تولیدکنندگان فرش دستباف کشور در نمایشگاه فرش دستباف گیلان حضور دارند، تصریح کرد: نمایشگاه مذکور در تالار سلطان واقع در جاده رشت ـ انزلی دایر شده است.

منتظری به حضور شرکت‌های تعاونی فرش دستباف و صنایع دستی گیلان در نمایشگاه مذکور اشاره کرد و گفت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و غرفه‌های عرضه سوغات گیلان در برپایی نمایشگاه مذکور مشارکت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به حضور مسئولان مرکز ملی فرش در نمایشگاه فرش دستباف استان، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف گیلان و شرکت تعاونی فرش دستباف سجاده برای برگزاری نمایشگاه فرش دستباف گیلان تلاش کردند.

انتهای پیام/84001/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول