اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت پشتیبانی استانداری ایلام:

شرکت مخابرات ایلام در رفع مشکل کارگزاری‌ها تلاش کند

سرپرست معاونت پشتیبانی استانداری ایلام گفت: شرکت مخابرات ایلام در رفع مشکل کارگزاری‌های با برنامه‌ریزی مدونی تلاش کند.

شرکت مخابرات ایلام در رفع مشکل کارگزاری‌ها تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اسماعیل رستمی ظهر امروز در نشست بررسی حل مشکل کارگزاران دفاتر مراکز مخابرات و دفاتر ICT روستایی استان ایلام اظهار داشت: تعدادی از دفاتر کارگزاری با طرح مشکلاتی خواستار رفع مشکلات خود در حوزه مخابرات شده‌اند.

وی با بیان اینکه این دستگاه اجرایی نیز پیگیر موضوع بوده و در این راستا تلاش می‌کند، ادامه داد: شرکت مخابرات ایلام در رفع مشکل کارگزاری‌های باید تلاش بیشتری کند و از هیچ کوششی دریغ نکند.

سرپرست معاونت پشتیبانی استانداری ایلام گفت: در این راستا برای رفع مشکلات پیش آمده و تسهیل در روند مرتفع شدن آنها کمیته‌ای متشکل از نمایندگان استانداری، شرکت مخابرات، تامین اجتماعی و کارگزاران تشکیل می‌شود.

رستمی تصریح کرد: باید لیست مسائل و مشکلات مرتبط با فعالیت کارگزاران روستایی احصاء و توسط نماینده کارگزاران به شرکت مخابرات استان ارائه شود.

سرپرست معاونت پشتیبانی استانداری ایلام گفت: با توجه به تقاضای اصلی کارگزاران دفاتر روستایی مخابرات مبنی بر عدم وجود قرار داد فی مابین با کارفرما، شرکت مخابرات استان مؤظف است در راستای اجرای قوانین و دستورالعمل‌های اعلام شده، از هر گونه رفتار سلیقه‌ای امتناع و نسبت به انعقاد قرارداد فعالیت با تمامی کارگزاران مطابق با شرایط قانون کار جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.

انتهای پیام/2246/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول