اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار امامزاده عبدالله مازندران:

مشکلات برق و مخابرات روستاهای آمل مرتفع می‌شود

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) مازندران گفت: مشکلات برق و مخابرات روستاهای آمل مرتفع می‌شود.

مشکلات برق و مخابرات روستاهای آمل مرتفع می‌شود

یحیی عسگری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه با توجه به تلاش همه جانبه و پیگیری‌‌های مستمر، راه‌های مواصلاتی تمامی روستاهای جلگه‌ای و کوهستانی در حال حاضر بازگشایی و تردد صورت می‌گیرد، افزود: در برخی موارد همچون روستاهای خالی از سکنه به علت یخبندان و صعب‌العبور بودن مسیر مسدود است که با همکاری اداره راه و شهرسازی و دهیاران بخش در ساعات آینده در کلیه مسیرهای راههای روستایی بخش امامزاده عبدالله(ع) ارتباط برقرار می‌شود.

وی با اعلام اینکه با توجه به کاهش شدید دما و یخ‌زدگی لوله‌های آب در حال حاضر در بسیاری از منازل مسکونی روستاهای مختلف موجب عدم دسترسی به آب شده است، تصریح کرد: با بروز مشکلاتی پیگیری از سوی ادارات و دهیاران وجود دارد.

عسگری‌پور با اشاره به اینکه از ساعات ابتدایی صبح امروز با بازدید میدانی از کلیه نانوایی‌های بخش مطابق اطلاع‌رسانی‌های قبلی و آمادگی لازم به عمل آمده است، گفت: تامین سوخت و ذخیره آب مورد نیاز در حال حاضر در کلیه مراکز پخت نان صورت گرفته است.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به بازدید به عمل آمده در روستای محمدآباد در بارش شدید برف سه واحد مسکونی، یک واحد دامداری و یک مدرسه دچار خسارت‌های جزیی، نشست و تخریب سقف شده است.

وی یادآور شد: با توجه به سرقت صورت گرفته از کابل‌های تیر برق به طول 720متر در روستای خشکرود در شب گذشته موجب قطع انشعابات برق 20 خانوار و یک مرغداری شده است.

بخشدار امامزاده عبدالله تصریح کرد: از روزهای ابتدای کاهش دما و سرمای شدید، چندین روستا دچار قطع شبکه برق شده که با پیگیری مستمر در حال حاضر در تمامی روستاها انشعاب برق برقرار است.

وی افزود: راه دسترسی به روستای شاهزید در حال حاضر دچار مشکلاتی است که با همکاری اداره راه و شهرسازی و دهیار روستا این مسیر بازگشایی می‌شود.

عسگری‌پور بیان کرد: شبکه تلفن روستاهای مسیر جاده چلاو از جمله روستای سنگچال قطع شده که با پیگیری به عمل آمده قطع اتصال برق مرکز داده تلفن واقع در مسیر روستای فیلبند بعد از سنگچال موجب این مشکل شده که با همکاری اداره مخابرات و امور برق در حال برقراری ارتباط است.

انتهای‌پیام/86011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول