اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:

عامل اصلی توزیع مواد مخدر در ملکشاهی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: با هوشیاری پلیس عامل اصلی توزیع مواد مخدر در ملکشاهی دستگیر شد.

عامل اصلی توزیع مواد مخدر در ملکشاهی دستگیر شد

عباس شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای مقابله بی‌امان با عوامل تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملکشاهی در پی چندین روز کار اطلاعاتی یکی از عوامل اصلی تهیه و قاچاق مواد مخدر در شهرستان، شناسایی و فعالیت آن را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در جریان تحقیقات و اطمینان از فعالیت نامبرده در امر تهیه و قاچاق مواد مخدر به شهرستان ملکشاهی محل فعالیت او با هماهنگی‌های قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک از مخفیگاه این قاچاقچی کشف شد.

شهبازی با بیان اینکه سوداگران مرگ و حامیان آنان در آن سوی مرزها قصد دارند جوانان ما را منحرف کرده و در گرداب اعتیاد گرفتار کنند، تصریح کرد: در این راستا اقدامات پلیس تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نمی‌شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی نیز به طور جدی بیش از پیش در دستور کار  پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت و برهم زنندگان آسایش و آرامش مردم در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: پلیس در اجرای موفق ماموریت‌های خود و استقرار امنیت پایدار به همکاری و مشارکت مردم نیاز داشته و تمام امکانات خود را برای ایجاد محیطی آرام برای شهروندان بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2246/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول