اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در سیمرغ

مسکن مهر 45 واحدی کیاکلا افتتاح شد

مسکن مهر 45 واحدی شهرستان سیمرغ بعد از ظهر امروز در شهر کیاکلا افتتاح شد.

مسکن مهر 45 واحدی کیاکلا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، فرماندار سیمرغ بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مسکن مهر 45 واحدی کیاکلا با بیان اینکه عملکرد مجموعه نظام در ایام دهه فجر و هفته دولت نمادهای قدرت روزافزون نظام را به نمایش می‌گذارد اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه‌ها نشان از پویایی جمهوری اسلامی ایران است.

علی اصغر میرزایی افزود: در دهه فجر 16 پروژه در سیمرغ کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه 45 واحدی مسکن مهر کیاکلا با هزینه یک میلیارد و 620 میلیون تومان با متراژ تقریبی 90 متری برای هر واحد به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سیمرغ از آغاز عملیات اجرایی ساخت مجموعه ورزشی سیمرغ خبر داد که قرار است این مجموعه ورزشی استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا و سالن‌های بدنسازی، بولینگ و بیلیارد را در خود داشته باشد.

وی به نصب دکل مخابراتی با اعتبار 400 میلیون تومان در روستای تمبلا اشاره کرد و افزود: این دکل روستاهای پهناجی، اسماعیل‌کلا، نجارکلا و جاده‌های اطراف را زیرپوشش قرار می‌دهد.

میرزایی از استقرار هفت اداره در این ایام در سیمرغ خبر داد و افزود: احداث کارخانه خودروسازی سیمرغ در مرحله اخذ پروانه ساختمانی است که با صدور پروانه عملیات اجرایی ساخت پروژه در فاز نخست با حضور مسئولان کشوری آغاز و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول