اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع فرهنگ و هنری امام خمینی

‌نمایشگاه کتاب در نوشهر گشایش یافت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا بیست و سوم بهمن ماه در مجتمع فرهنگ و هنری امام خمینی این شهرستان دایر است.

‌نمایشگاه کتاب در نوشهر گشایش یافت

بابک شمس‌ناتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: با وجود اینکه برف و یخبندان را در نوشهر شاهد هستیم ولی همکاران ما در اداره و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر نگذاشتند که درب مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی بسته باشد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند سابق پویا در حال برگزاری است.

وی افزود: این روزها نمایشگاه کتاب نیز با تخفیف 20 درصدی دایر است و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با بازدید از این نمایشگاه آنچه مورد علاقه‌شان است خریداری کنند.

شمس‌ناتری بیان داشت: این نمایشگاه دارای کتب متنوعی است که مطمئنا مورد توجه کتابخوانان و کتاب‌دوستان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه کاری مشترک از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با انتشارات فرشتگان است که بیش از 1200 جلد کتاب با موضوعات کودک و نوجوان، تاریخی، مذهبی، پزشکی، رمان، شعر و ادبیات و... در معرض بازدید و فروش قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به اینکه یکی از مسایلی که باید در جامعه برای آن تلاش کنیم ترویج و گسترش بیش از پیش فرهنگ کتابخوانی است، گفت: خانواده‌ها به فرزندان کتاب هدیه کنند، آنان را تشویق به مطالعه کنند، این فرهنگ و رفتار اجتماعی خود تاثیر زیادی می‌گذارد و برای فردای بهتر در حوزه فرهنگ مطالعه بسترسازی است.

شمس‌ناتری تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در طول سال بیشتر اوقات مردم در نوشهر نمایشگاه کتاب ببینند و در این راستا دقت نظر هم داریم تا کتاب‌های خوب، مناسب و با کیفیت برگزار شود.

وی بیان داشت: شهرستان نوشهر با توجه به مردم فرهنگ‌دوست و فهیمی که دارد از شهرستا‌ن‌هایی است که باید تلاش کرد در طول سال برنامه‌های اینچنینی برگزار شده و مردم نیازهای فرهنگی خود را در شهر تامین کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب در نوشهر مورد استقبال قرار می‌گیرد و خواسته ما از مجموعه‌های آموزشی و دانشگاهی این است که در این راستا همراه و همیار ما باشند و به گونه‌ای کمک کنند تا مجموعه‌هایی که هزینه می‌کنند و وقت می‌گذارند و در برگزاری نمایشگاه‌ها تلاش می‌کنند متضرر نشوند.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه تا بیست و سوم بهمن ماه در سالن طبقه  همکف مجتمع فرهنگ و هنری امام خمینی برپا‌ست.

انتهای پیام /86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول