اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش نابینایان مازندران:

قائمشهر میزبان لیگ گلبال بانوان شد

نایب رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم‌بینایان مازندران از میزبانی قائمشهر در لیگ گلبال بانوان کشور خبر داد.

قائمشهر میزبان لیگ گلبال بانوان شد

ژیلا شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته اول گلبال بانوان کشور جام فجر روزهای 16 تا 19 بهمن به میزبانی قائمشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور شش تیم در این مسابقات تصریح کرد: تیم‌های تهران، اصفهان، گلستان، اردبیل، فارس و مازندران به عنوان شش تیم در این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند.

شیرزاد از میزبانی قائمشهر در لیگ دسته دوم گلبال بانوان قهرمانی کشور خبر داد و افزود: قرار بود که در این مسابقات نیز شش تیم حضور یابند که به خاطر مشکل جاده‌ها و نامساعد بودن هوا در پی بارش برف به چهار تیم کاهش یافت.

نایب رئیس ورزش نابینایان و کم‌بینایان مازندران با اشاره به حضور تیم‌های کرمان، کردستان، اصفهان و مازندران در این مسابقات اظهار داشت: تیم‌های آذربایجان غربی و زنجان به خاطر مشکل جاده‌ها موفق نشدند در این رقابت‌ها حضور یابند.

وی در پایان با اشاره به رقابت تیم‌ها به صورت دوره‌ای خاطرنشان کرد: در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته اول گلبال بانوان کشور صعود می‌کنند.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول