اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری نخستین نشست

شورای برنامه‌ریزی مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی فعال شد

شورای برنامه‌ریزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خراسان شمالی با برگزاری نخستین نشست فعال شد.

شورای برنامه‌ریزی مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی بعد از ظهر امروز در این نشست گفت: جهان به واسطه رسانه‌ها دهکده جهانی شده است.

حسین برومند نقش رسانه‌ها را در دنیای کنونی بی بدیل خواند و اظهار کرد: به طور حتم این عرصه با مشکلاتی مواجه بوده که رفع مشکلات و اصلاح امور اهتمام خود رسانه‌ها را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه استانداری برای رفع مشکلات رسانه‌ها در قالب این شورا آمادگی دارد، تصریح کرد: البته رسانه‌ها نیز در ایفای رسالت مطبوعاتی وظایفی را داشته که بایستی به آن توجه کنند.

برومند بر انعکاس کارشناسانه و صحیح اخبار تاکید کرد و گفت: فعالان این عرصه بایستی از اطلاعات و سطح آگاهی بالایی برخوردار و قدرت تحلیل مسائل را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم با بیان اینکه اراده این شورا رفع مشکلات و سامان یافتن امورات رسانه‌ها است، افزود: خوشبختانه شورای برنامه ریزی از جایگاه و ظرفیت‌های حقوقی و قانونی برخوردار بوده که بایستی از آن استفاده شود.

حسین ثابت‌قدم‌وحید خواستار همدلی اعضای این شورا برای رفع مشکلات رسانه‌های استان شد.

به گزارش فارس، در این نشست که شماری از مدیران نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و سرپرستان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت داشتند، مقرر شد تا در نشست بعدی دبیر شورای برنامه ریزی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های استان از بین فعالان این عرصه انتخاب شوند.

انتهای پیام/63002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول