اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت عضو انجمن خبرنگاران استان سمنان

کتاب «تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان» منتشر شد

کتاب «تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان» به همت عضو انجمن خبرنگاران استان سمنان منتشر شد.

کتاب «تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان» منتشر شد

نویسنده کتاب «تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان» امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: کتاب تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان برای نخستین بار در استان منتشر شده است.

حمیدرضا نظری ادامه داد: این کتاب با تلاش‏های صورت گرفته و با حمایت مسئولان حوزه هنری استان سمنان تألیف شده است.

این محقق و پژوهشگر سمنانی با اشاره به روند تألیف و تدوین اثر خود، آن را حاصل حمایت‏های بی‏دریغ حوزه هنری استان سمنان و در نوع خود منحصر به فرد توصیف کرد.

نویسنده کتاب «تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان» افزود: این کتاب در قطع رقعی و در 400 صفحه توسط انتشارات «زمزم قم» به طور مصور و همراه با اسناد گوناگون و حاوی مطالب متنوع و خواندنی به زیور طبع آراسته شده است.

نظری بیان کرد: در این کتاب، برای نخستین بار در استان سمنان، نشریات سیاسی دوران مختلف تاریخی از جمله دوران انقلاب اسلامی معرفی شده است.

عضو انجمن خبرنگاران استان سمنان ادامه داد: از دیگر ویژگی‏های کتاب «تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان»، معرفی مدیران و سردبیران استان سمنان در عرصه‏های مطبوعات کشور بوده که به آنها به طور مفصل پرداخته شده است.

به گزارش فارس؛ سال‏نامه‏های فرهنگی سال‏های دور و معرفی مدیران جرایدی که به سمنان تبعید شده‏اند و نیز بخش چهره‏ها از دیگر ویژگی‏های این کتاب است.

مطالب و اسناد کتاب «تاریخ جراید و مطبوعات استان سمنان» به ویژه مقالات برای محققان عرصه‏های مطبوعات و فرهنگ بسیار مورد ارجاع بوده که به زودی رونمایی این کتاب با همت حوزه هنری و دستگاه‏های فرهنگی استان سمنان انجام خواهد شد.

              

 

 
انتهای پیام/2249/ک30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول