اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

بیش از 300 مهدکودک در چهارمحال و بختیاری فعال است

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بیش از 300 مهدکودک خصوصی، دولتی و روستا مهد در سطح استان فعال است.

بیش از 300 مهدکودک در چهارمحال و بختیاری فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جواد نجفی پیش از ظهر امروز در جشنواره سرودهای انقلابی ویژه کودکان در شهرکرد، اظهار کرد: دهه فجر، دهه ایثار و شهادت و پیروزی حق بر باطل است.

وی بر ضرورت آشنایی کودکان با انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: آشنایی نسل چهارم با دستاوردهای انقلاب موجب خواهد شد تا آنان در آینده با تکیه بر این ارزش‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام‌های استوارتری را بردارند.

نجفی اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را هویت‌بخشی به مردم عنوان کرد و افزود: موفقیت‌های مستمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان را دلگرم و دشمنان نظام را هر روز ناامیدتر کرده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره حضور قشر کودک استان در جشن‌های انقلاب و آشنایی هرچه بیشتر آنان با تاریخ انقلاب اسلامی است.

نجفی اضافه کرد: با برگزاری مسابقات قصه گویی، نقاشی و برپایی جشنواره سرودهای انقلابی می‌توان دستاوردهای انقلاب اسلامی را با زبان کودکان به نسل چهارم منتقل کرد.

به گزارش فارس، جشنواره سرودهای انقلابی امروز با شرکت 250 کودک و با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری، مدیر کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک شهرستان شهرکرد و جمعی از مسئولان شهرستانی در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68008/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول