اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید شیلات هرمزگان:

جذب سرمایه‌گذاران در حوزه آبزی‌پروری از اولویت‌های شیلات هرمزگان است

مدیرکل جدید شیلات هرمزگان گفت: جذب سرمایه‌گذاران در حوزه آبزی‌پروری از اولویت‌های شیلات هرمزگان است.

جذب سرمایه‌گذاران در حوزه آبزی‌پروری از اولویت‌های شیلات هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدپرویز محبی صبح امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی شیلات با بیان اینکه جامعه شیلاتی استان هرمزگان همواره قدردان انقلاب اسلامی است و جایگاه فعلی خود را مرهون انقلاب و از برکت خون شهدا می‌داند، اظهار داشت: شیلات و فعالیت‌های شیلاتی پس از انقلاب اسلامی رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه پتانسیل‌های شیلاتی هرمزگان از نعماتی خدادادی به مردم این استان است، افزود: استفاده بهینه و در خور از این ظرفیت‌ها بی‌شک یکی از وظایف شیلات استان است.

مدیرکل شیلات هرمزگان در ادامه از کارکنان شیلات به ویژه رؤسای ادارات خواست تا جذب سرمایه‌گذاران در حوزه آبزی‌پروری را از اولویت‌های خود قرار دهند.

محبی گفت: اداره کل شیلات هرمزگان از تمام علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بخش‌ها مختلف آبزی پروری از جمله پرورش ماهی در قفس حمایت می‌کند.

وی شناخت و مطرح ساختن بیش از پیش پتانسیل‌های شیلاتی استان را ضروری خواند و گفت: رؤسای ادارات شهرستان‌ها نیز باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل شیلات هرمزگان از معاونین و رؤسای ادارات شیلات هرمزگان خواست تا با بالا بردن انگیزه کارکنان و توجه به رفاه پرسنل را بیش از پیش مد نظر خود قرار دهند.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد شورای هماهنگی شیلات هرمزگان هر سه ماه یک‌بار و با حضور تمامی معاونین، رؤسای ادارات شهرستان و فرمانده یگان حفاظت منابع و آبزیان شیلات هرمزگان در اداره کل برگزار شود.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول