اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات هرمزگان:

حفاظت از منابع شیلاتی خواهان برخورداری از یگانی قدرتمند و مجهز است

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: حفاظت از منابع شیلاتی و آبزی در هرمزگان خواهان برخورداری از یگان حفاظتی و دریابانی قدرتمند و مجهز است.

حفاظت از منابع شیلاتی خواهان برخورداری از یگانی قدرتمند و مجهز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهندس سید پرویز محبی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع و آبزیان شیلات هرمزگان اظهار داشت: شیلات پس از انقلاب اسلامی با شیلات پیش از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست و خدماتی که در سال‌های پس از انقلاب اسلامی به صیادان و جامعه شیلاتی ارائه شده است افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولی فقیه حرکت خود را آغاز کرد، حرکتی که در تمام دنیا بی‌نظیر بود و سبب شد که امروز ایران اسلامی به الگوی بیداری انسانی و اسلامی ملت‌های آزاده جهان تبدیل شود.

این مسئول در ادامه دست‌یابی به صید در آب‌های دور، استفاده صیادان از تکنولوژی‌های به‌روز صیادی، ایجاد زیرساخت‌های لازم نظیر بنادر صیادی و همین‌طور گسترش صنعت تکثیر و پرورش آبزیان را از اهم دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه صیادی هرمزگان خواند.

محبی گفت: در استان هرمزگان قبل از انقلاب اسلامی هیچ فعالیتی مبنی بر تکثیر و پرورش آبزیان صورت نمی‌گرفت اما به برکت نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر شاهد برداشت بیش از 3 هزار و 200 تن میگوی پرورشی تنها در استان هرمزگان هستیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: وجود 22 بندر صیادی استان هرمزگان و بیش از یک‌هزار و 400 کیلومتر نوار ساحلی یگان حفاظت از منابع آبزیانی مجهز و قدرت‌مندی طلب می‌کند که امید است با توجه به تعاملات سازنده دریابانی استان تحقق یابد.

سرهنگ محمد ایزدی فرمانده دریابانی استان هرمزگان نیز در ادامه گفت: دهه مبارک فجر همواره برای مردم ایران برکاتی به همراه داشته است به طوری‌که پس از گذشت سی و پنج سال امروز این مسیر نورانی‌تر از گذشته پرتو افشانی می‌کند و شیفتگان بسیاری را حول محور اسلام جمع کرده است.

وی افزود: در حالی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ملت ایران امروز با عزت و اقتدار تمام در بهترین شرایط جهانی قرار دارد و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند خللی در اراده استوار این ملت در ادامه راه امام راحل و شهدا ایجاد کند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان در ادامه گفت: بی‌شک فعالیت‌های یگان حفاظت منابع و آبزیان شیلات هرمزگان و دریابانی استان هم‌پوشانی و هم‌افزایی باید داشته باشد و بی‌شک دریابانی از هیچ کمکی نسبت به فعالیت‌های یگان حفاظت از منابع و آبزیان شیلات هرمزگان دریغ نمی‌کند.

در ادامه این مراسم سرهنگ حسن طولایی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع و آبزیان شیلات هرمزگان معرفی شد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم با ارائه لوح یادبودی از زحمات سرهنگ دوم پاسدار احمد دستیار به عنوان فرمانده پیشین یگان حفاظت منابع و آبزیان شیلات هرمزگان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول